Návrh hybridního agregátu vozidla
Vehicle Hybrid Powertrain Design
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Svoboda
Vedoucí práce
Hořenín Jindřich
Oponent práce
Hatschbach Petr
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá tématem hybridních pohonů. Její první kapitolou je rozbor jednotlivých typů hybridních agregátů. Hlavní částí práce je dále návrh přestavby existujícího vozidla na hybridní pohon. Tento návrh začíná dimenzováním a výběrem vhodného elektromotoru, dále pokračuje návrhem připojení elektromotoru ke stávajícímu pohonnému ústrojí vozidla včetně pevnostní kontroly všech důležitých součástí a je uzavřen stanovením potřebné kapacity akumulátorové baterie. Na závěr je tento návrh zanalyzován a jsou popsány jeho konečné vlastnosti a důsledky. This thesis deals with the topic of hybrid powertrains. Its first chapter is an analysis of individual types of hybrid aggregates. The main part of the thesis is a design of a modification of an existing vehicle to a hybrid drive. This design begins with dimensioning and selection of a suitable electric motor, continues with the design of a connection between the electric motor and the existing powertrain of the vehicle, including the strength calculations of all important components, and is concluded by a determination of required battery capacity. At the end, this design is analyzed and its final properties and consequences are described.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]