ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh hybridního agregátu vozidla

Vehicle Hybrid Powertrain Design

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Svoboda
Vedoucí práce
Hořenín Jindřich
Oponent práce
Hatschbach Petr
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá tématem hybridních pohonů. Její první kapitolou je rozbor jednotlivých typů hybridních agregátů. Hlavní částí práce je dále návrh přestavby existujícího vozidla na hybridní pohon. Tento návrh začíná dimenzováním a výběrem vhodného elektromotoru, dále pokračuje návrhem připojení elektromotoru ke stávajícímu pohonnému ústrojí vozidla včetně pevnostní kontroly všech důležitých součástí a je uzavřen stanovením potřebné kapacity akumulátorové baterie. Na závěr je tento návrh zanalyzován a jsou popsány jeho konečné vlastnosti a důsledky.
 
This thesis deals with the topic of hybrid powertrains. Its first chapter is an analysis of individual types of hybrid aggregates. The main part of the thesis is a design of a modification of an existing vehicle to a hybrid drive. This design begins with dimensioning and selection of a suitable electric motor, continues with the design of a connection between the electric motor and the existing powertrain of the vehicle, including the strength calculations of all important components, and is concluded by a determination of required battery capacity. At the end, this design is analyzed and its final properties and consequences are described.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/117279
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (7.336Mb)
PRILOHA (1.883Mb)
POSUDEK (186.9Kb)
POSUDEK (659.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV