Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h
Design of railway line České Budějovice - state border with Austria (direction Summerau) with design speed up to 200 km/h
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Vandrovec Radek
Supervisor
Horníček Leoš
Opponent
Kučera Petr
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra železničních stavebDefended
2019-02-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě varianty z hlediska trasování, sklonových poměrů, objemů zemních prací, vztahů k danému území a dalších nákladů. Zabývá se také napojením na stávající železniční trať, otázkou jejího využití a umístěním přechodového bodu na státní hranici s Rakouskem. Předmětem práce není podrobné technické řešení. The diploma thesis deals with the design of the new railway line České Budějovice - state border with Austria (direction to Summerau). The track is designed as conventional with design speed up to 200 km/h. The thesis compares two variants in terms of tracking, gradient, earthworks, relationships to the area and other aspects. The thesis contains questions about connection to the existing railway line, usability of the existing railway line and the position of the border point with Austria. The thesis does not contain detailed technical solution.