Návrh jednotné napájecí soustavy na železnici
Proposal of Unified Power System on Railways
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Berlínský Jiří
Vedoucí práce
Michl Zdeněk
Oponent práce
Pohl Jiří
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2018-01-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce "Návrh jednotné napájecí soustavy na železnici" se zabývá možností přechodu ze stejnosměrné napájecí trakce na železnici na trakci střídavou. Po seznámení se současným stavem a uvedením do řešené problematiky uvádí popis ekonomického hodnocení a technických řešení k přechodu na jednotný systém napájení. Společně s modernizací vozového parku dopravců a volbou jednotného technického řešení v napájení trakce a trakčních napájecích stanic by došlo k dosažení nemalé finanční úspory. Vyhodnocení jednotlivých řešení a porovnání se současným stavem je shrnuto i s doporučeními v závěru mé diplomové práce. The thesis "Design of a Unified Power Supply System on Railway" deals with the possibility of switching from DC power traction to rail to alternating traction. After acquaintance with the current state and introduction to the problem solved, it provides a description of economic evaluation and technical solutions for the transition to a unified power system. Together with the modernization of the fleet of carriers and the choice of a single technical solution for traction power supply and traction power stations, significant financial savings would be achieved. The evaluation of the individual solutions and the comparison with the current situation is summarized also with the recommendations in the conclusion of my diploma thesis.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]