Public relations ve společnosti EUROVIA CS a.s.
Public Relations in EUROVIA CS a.s.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Rosová Michaela
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Kohoutová Erika
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce na téma Public Relations ve společnosti EUROVIA CS a.s. se bude zabývat využíváním PR v dané organizaci, důraz bude kladen na krizovou a mediální komunikaci. Tyto dvě oblasti budou analyzovány. Dále je smyslem bakalářské práce formulovat základní pojmy z této oblasti, shrne teoretické zázemí problematiky, popsat skutečnou situaci a navrhne zlepšení nebo prohloubení používaných metod, případně metody, které organizace nevyužívá, ale mohla by. Komunikační strategie bude posuzována a analyzována na základě teoretického východiska doporučené literatury. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Jedná se o dvě teoretické kapitoly, které vycházejí především z odborné literatury, vymezí využití Public Relations a jeho oblasti, nástrojích, cílových skupinách a cílech. Další kapitola je zaměřená na organizaci jako takovou, tj. její vznik, současnost a organizační strukturu. Čtvrtá a pátá kapitola jsou kapitoly praktické a věnují se aplikaci zjištěného v konkrétních případech, rozebírají krizovou a mediální komunikaci organizace na základě jejího vystupování vůči veřejnosti. The topic of this thesis is Public Relations at EUROVIA CS a.s., altogether it will define the fundamental scope within this area, summarize the complexities of the theoretical background, describe the actual state of utilizing PR within the aforementioned organization and suggest improvements or deepening of existing methods, alternatively such methods that the organization isnt using yet but should have. Communication strategy will be evaluated and analyzed on the basis of the theoretical findings from the recommended literature. The thesis is divided into five chapters, which include additional subchapters. First two chapters are theoretical and draw primarily from the academic literature; the chapters further examine the core concepts, define the scope of Public Relations, such as domains, tools, and target groups, as well as general PR objectives. The next chapter focuses on the organization as such, the foundation, the current state, and the organizational structure. The fourth and fifth chapters are practical and address the application within each specific case, besides analyze the crisis and media communication of the organizations stance towards the public.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Personální marketing v kontextu Public Relation
Autor: Vojtová Klára; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations ... -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
Autor: David Vořechovský; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)Bakalářská práce se zabývá Public Relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska ... -
Modelování vybraných dopravních situací souvisejících s preferencí VHD
Autor: Ondřej Vomočil; Vedoucí práce: Novotný Vojtěch; Oponent práce: Maléř Čeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Preference veřejné dopravy představuje základní nástroj k zajištění bezproblémového a rychlého pohybu spojů veřejné dopravy po infrastruktuře. Předmětem bakalářské práce je pomocí dopravních simulací v programu PTV Vissim ...