Personální marketing v kontextu Public Relation
HR Marketing in the Context of Public Relation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtová Klára
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations a ostatními nástroji komunikačního mixu a personálním marketingem. V praktické části je popsán současný stav personálního marketingu společsnosti XY a provedena SWOT analýza za účelem navržení zlepšení v jednotlivých oblastech personální činnosti. This bachelor thesis is focused on the analysis of XY's personal marketing. The thesis is divided into two sections - theoretical and practical. The theoretical part contains two main chapters, which are focused on Public Relations and the other tools of the communication mix and personal marketing. In the practical part is described the current status of XY's personal marketing. For the purposes of improving particular personal marketing areas, a SWOT analysis has been made.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]