ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Role influencerů při budování značky

Brand Building Through Influencers

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Denisa Dangelová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Antošová Gabriela
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu a o influencerech, jejich vlivu na své okolí a také představení několika základních forem marketingového využití influencerů. Součástí práce je analýza, která proběhla formou rešerše a dále také dotazování několika influencerů, za účelem zjistit, jak tuto problematiku vnímají.
 
The bachelor's thesis "The role of influencers in brand building" deals with brand building through influencers and the social networks on which they operate. The aim of the thesis is to clarify the concept of "brand", to pass on basic information about social networks and their use in marketing and influencers, their impact on their surroundings and also to introduce several basic forms of marketing use of influencers. Part of the work is analysis, which takes place in the form of observation and also interviewing several influencers and users of social networks, in order to determine the effectiveness of individual advertising campaigns.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/94795
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.857Mb)
PRILOHA (1.711Mb)
POSUDEK (190.0Kb)
POSUDEK (258.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [66]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV