Zobrazit minimální záznam

Design of optimal airconditioning control of a vehicle by method QFD



dc.contributor.advisorMachan Jaroslav
dc.contributor.authorLenártová Petra
dc.date.accessioned2016-05-13T09:45:08Z
dc.date.available2016-05-13T09:45:08Z
dc.date.issued2015-05-31
dc.identifierKOS-574869571305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63834
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením klimatizace, principem klimatizace a způsoby ovládání. Praktická část představuje analýzu ovládání klimatizace u šesti vybraných automobilů.Tato část také obsahuje výsledky dotazníkového šetření společně s jejich grafickým vyhodnocením. Dále sestavenou matici QFD s výslednými parametry, které nejvíce ovlivní požadavky zákazníků. V závěru práce jsou stanoveny návrhy a doporučení pro návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu.cze
dc.description.abstractThe thesis is focused on climate control of passenger car. The goal of the work determines to what work is going and work methodology describes how this goal will be achieved. The theoretical part deals with the distribution of air conditioning, air conditioning principles and methods of control. Practical part presents an analysis of climate control in six selected passenger cars. This section also contains the results of the survey, together with their raphical evaluation. Furthermore assembled QFD matrix with the resulting parameters which the most affect customer requirements. The conclusion set out proposals and recommendations for design of optimal climate control of passenger car.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectklimatizace, ovládání, umístění, automobil, metody kvality, metoda QFDcze
dc.subjectair conditioning, control, location, car, quality methods, the method QFDeng
dc.titleNávrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFDcze
dc.titleDesign of optimal airconditioning control of a vehicle by method QFDeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-18
dc.contributor.refereeVotruba Zdeněk
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam