Návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFD
Design of optimal airconditioning control of a vehicle by method QFD
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Lenártová Petra
Supervisor
Machan Jaroslav
Opponent
Votruba Zdeněk
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních prostředkůDefended
2015-06-18Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením klimatizace, principem klimatizace a způsoby ovládání. Praktická část představuje analýzu ovládání klimatizace u šesti vybraných automobilů.Tato část také obsahuje výsledky dotazníkového šetření společně s jejich grafickým vyhodnocením. Dále sestavenou matici QFD s výslednými parametry, které nejvíce ovlivní požadavky zákazníků. V závěru práce jsou stanoveny návrhy a doporučení pro návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu. The thesis is focused on climate control of passenger car. The goal of the work determines to what work is going and work methodology describes how this goal will be achieved. The theoretical part deals with the distribution of air conditioning, air conditioning principles and methods of control. Practical part presents an analysis of climate control in six selected passenger cars. This section also contains the results of the survey, together with their raphical evaluation. Furthermore assembled QFD matrix with the resulting parameters which the most affect customer requirements. The conclusion set out proposals and recommendations for design of optimal climate control of passenger car.