• Adaptační proces nových zaměstnanců 

      Autor: Lepková Lucie; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato bakalářská práce se zabývá adaptačním procesem nových zaměstnanců. Cílem práce je popsat a zanalyzovat adaptační proces, a to za pomoci práce s teoretickými zdroji a dotazníkového šetření ve vybrané společnosti: Na ...
    • Analýza motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku 

      Autor: Hynková Zuzana; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou motivace a stimulace zaměstnanců prodeje ve firmě Weidmüller, s.r.o. Bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda jsou zaměstnanci prodeje motivováni a stimulováni ...
    • Analýza motivačních faktorů na pracovišti 

      Autor: Kubelka Matouš; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      V této práci nazvané Analýza motivačních faktorů na pracovišti se v teoretické části věnuji vysvětlení důležitých pojmů, které s tématem pracovní motivace souvisí. Jedná se o pojmy motiv, motivace, stimul, stimulace, proces ...
    • Analýza spokojenosti a systém odměňování zaměstnanců na pobočce České pošty 

      Autor: Kateřina Žižková; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Cílem bakalářské práce je zjistit aktuální způsob odměňování zaměstnanců vybrané společnosti (České pošty) a následně navrhnout způsoby zlepšení situace. Nejdříve jsou teoreticky vymezeny základní pojmy – celková odměna, ...
    • Analýza týmu a týmové spolupráce na pracovišti 

      Autor: Čabanová Kateřina; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu týmu a týmové spolupráce na konkrétním pracovišti. V rámci analýzy je záměrem zjistit strukturu týmu, a zda jsou zaměstnanci spokojeni s týmovou prací, vztahy a atmosférou na pracovišti. ...
    • Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky 

      Autor: Vraník Pavel; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato práce se věnuje dopadům globalizace na malé a střední podniky, zejména v personální a obchodní oblasti. Vedlejšími tématy je definice globalizace, problematika malých a středních podniků a specifika řízení lidských ...
    • Firemní kultura a její specifika v českém a vietnamském prostředí 

      Autor: Ly Dieu Le; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tato bakalářská práce má za cíl popsat firemní kulturu, zaměřit se na specifické rysy české a vietnamské firemní kultury a prozkoumat ji ve vybraných podnicích v oblasti pohostinství. V průzkumu jsou podniky zaměstnávající ...
    • Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO 

      Autor: Nikol Zimlová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně ...
    • Formy šikany na pracovišti - Mobbing, Bossing 

      Autor: Beranová Lucie; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Tato bakalářská práce pojednává o šikaně na pracovišti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje formy, techniky, důsledky, řešení, profil oběti a agresora mobbingu a bossingu. Praktická ...
    • Genderové rozdíly ve vedení lidí 

      Autor: Havlíčková Michaela; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá genderovými rozdíly ve vedení lidí v konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat genderové rozdíly ve vedení lidí dvou marketingových oddělení, zjistit spokojenost zaměstnanců s osobním ...
    • Inkluzivní vzdělávání na středních školách 

      Autor: Edita Pattová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Lorenzová Jitka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)
      Abstrakt Bakalářská práce pojednává o inkluzivním vzdělávání studentů středních škol a cestě k naplnění těchto ideálů. Cílem práce je popsat inkluzivní vzdělávání z několika perspektiv a analyzovat problematiku inkluzivního ...
    • Je domácí vzdělávání rovnocennou alternativou k veřejnému školství? (Případ USA) 

      Autor: Jaroslav Vorlíček; Vedoucí práce: Lorenzová Jitka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-09)
      Cílem této práce je najít odpověď na výzkumnou otázku, zdali je do-mácí vzdělávání rovnocennou alternativou standardnímu vzdělávání, které nabízí systém veřejného školství. Tohoto záměru je dosaženo za pomocí analýzy ...
    • Komunikace v podniku 

      Autor: Terč Jakub; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      V této práci se zabývám nejprve komunikací jako takovou a pojmy, které se ke komunikací vztahují. V další části se již konktrétně věnuji komunikace ve firmě a její efektivitě. Cílem této práce bylo dokázat, že dobrá ...
    • Komunikační strategie vybrané firmy 

      Autor: Aleš Kluc; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. ...
    • Komunikační strategie vybrané sportovní organizace 

      Autor: Jan Šetina; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané sportovní organizace a její porovnání s konkurencí. Teoretická část se zaměřuje na definování marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingu ve sportu. ...
    • Management ve sportu se zaměřením na řízení týmů 

      Autor: Radek Škabroud; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Kotáb Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce je teoreticky popsat vybrané aspekty managementu ve sportu a zjistit, jaké povědomí o managementu ve sportu mají sportovci a jejich trenéři na regionální úrovni a co by chtěli, aby se změnilo ...
    • Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí 

      Autor: Drahomíra Šonková; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...
    • Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje 

      Autor: Natálie Lesse; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
    • Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR 

      Autor: Simona Hokrová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...
    • Mezigenerační firemní komunikace v managementu 

      Autor: Hofmanová Tereza; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Komunikace je důležitou součástí osobního i pracovního života. Tato bakalářská práce zpracovává téma mezigenerační firemní komunikace. Zaměřuje se na způsoby předávání zpráv ve firmě s ohledem na nejvýraznější generace 21. ...