Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Communication Strategy of the Chosen Sports Organization
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Šetina
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané sportovní organizace a její porovnání s konkurencí. Teoretická část se zaměřuje na definování marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Praktická část má za cíl analyzovat sportovní organizaci bojových sportů Oktagon MMA z pohledu komunikační strategie a následně zkoumat pomocí dotazníkového šetření, jak příznivci bojových sportů vnímají komunikační strategii vybrané organizace a jak ji srovnávají s evropskou konkurencí. The topic of the bachelor thesis is the communication strategy of the chosen sports organization and its comparison with the competition. The theoretical part focuses on defining the marketing mix, marketing communication and marketing in sports. The practical part aims to analyze the sports organization of martial arts Oktagon MMA from the perspective of communication strategy and then examine using a questionnaire survey, how supporters of martial arts perceive the communication strategy of the chosen organization and how they compare it with European competition.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1298]