Mezigenerační firemní komunikace v managementu
Intergenerational Communication in Company's Management
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hofmanová Tereza
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Švihlíková Svatava
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Komunikace je důležitou součástí osobního i pracovního života. Tato bakalářská práce zpracovává téma mezigenerační firemní komunikace. Zaměřuje se na způsoby předávání zpráv ve firmě s ohledem na nejvýraznější generace 21. století. Cílem bakalářské práce je návrh na zefektivnění komunikace ve firmě, a také poukázání na rozdílný přístup k řízení komunikace u generací X a Y z pohledu managementu. Přínosem práce je pak návrh řešení zjištěných mezigeneračních komunikačních potíží ve firmě. Communication is an important part of personal and work life. This bachelor thesis deals with the subject of Intergenerational Communication in company. It is fo-cused on the communication channels in the company with respect to the most significant generations of the 21st century. The aim of the bachelor thesis is to improve communication in the company, and to point out the differences of each generation approach to management. The proposal of solution of identified inter-generational communication difficulties in the company serves as the practical contribution of this thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1278]