Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO
Forms of Marketing Promotion at AAA AUTO
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nikol Zimlová
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně stává podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše věnující se především problematice marketingu, marketingového mixu a hlouběji formám propagace. V úvodu praktické části je představena společnost AAA AUTO a následně aplikovány dílčí složky propagace. Kde je hlavní důraz kladen na reklamu, online komunikaci, osobní prodej či partnerské spolupráce. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky. The bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company AAA AUTO with a more detailed analysis of corporate promotion. The main work is all the analysis of marketing activities of the company. The secondary goal that becomes to subject this analysis to a questionnaire survey. The work is divided into an introduction, a theoretical part, a practical part and a conclusion. The theoretical part is processed in the formo f literary scaffoiding dealing primarily with issues of marketing, marketing mix and deeper forms of promotion. In the introduction to the practical part, the company AAA AUTO is introduced and then the partial components of promotion are applied. Where the main emphasis is on advertising, online communication, personal sales or partnerships. At the end of the work are summarized the findings.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]