• Analýza a vyhodnocení kvality služeb 

      Autor: Şahin Deniz; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce na téma analýza a vyhodnocení kvality služeb je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metodou Mystery shoppingu je zde analyzována kvalita služeb mobilních operátorů, a to na základě předem ...
    • Analýza marketingové propagace konkrétní společnosti 

      Autor: Strnadová Kristýna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh ...
    • Atraktivita zaměstnavatele 

      Autor: Dufková Daniela; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-16)
      Cílem této bakalářské práce je zjistit faktory atraktivity zaměstnavatele z hlediska dělnických profesí a následně doporučit, jak tyto faktory posílit. Teoretická část se soustředí na okolí podniku, analýzu makrookolí, ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Autor: Kulíšková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Environmentální marketing ve vybraném podniku 

      Autor: Hofmanová Petra; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Majerová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající ...
    • Etika v podnikání 

      Autor: Saslíková Anna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • HR v digitální ekonomice 

      Autor: Pechová Helena; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Chundela Lubor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá HR trendy v éře Průmyslu 4.0. Hlavním cílem je stanovení HR trendů v souvislosti s digitalizací dle analýzy názorů vybraných personalistů v komparaci s očekávaným vývojem dle výzkumů. ...
    • Kaizen a jeho využití v průmyslovém podniku 

      Autor: Bradová Marie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá filozofií neustálého zlepšování pomocí malých kroků, která je známá pod názvem Kaizen. Teoretická část popisuje Kaizen od jeho historického vývoje až po jednotlivé systémy, které celou filozofii ...
    • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

      Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
    • Mystery shopping 

      Autor: Simeonovová Natálie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Šilhanová Lucie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Saranova Gilyana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá ...
    • Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb 

      Autor: Ngo Thuy My; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
    • Mystery Shopping v podniku Muziker 

      Autor: Štantejská Alena; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...
    • Nástroje internetového marketingu vybraného e-shopu 

      Autor: Toufarová Tereza; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které jsou vhodné pro e-shop. Zásadním přínosem práce je analýza současného online komunikačního mixu vybraného e-shopu. Dílčím cílem práce bude ...
    • Obsazování pracovních míst ve společnosti Galatek a.s. 

      Autor: Janáková Veronika; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá tématem obsazování pracovních míst. Cílem práce je analyzovat postup při získávání, výběru a adaptaci zaměstnanců ve společnosti Galatek a.s. a v případě nedostatků navrhnout jeho změnu. Teoretická ...
    • Podnikatelský záměr pro založení franchisové prodejny 

      Autor: Karolína Soukupová; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Předmětem bakalářské práce je sestavení reálného a proveditelného podnikatelského záměru na založení nové prodejny s využitím konceptu Franchising. Teoretická část charakterizuje principy fungování franchisingu a jednotlivé ...
    • Podniková etika 

      Autor: Pravcová Karolína; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Strcula Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Má bakalářská práce se zabývá etikou a etickým chováním firmy. Cílem mé práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav etiky ve firmě BV elektronik s.r.o. Svou práci jsem rozdělila na dvě části - teoretickou a praktickou. ...
    • Podniková etika 

      Autor: Vrtišková Nikola; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Krolupper Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Práce se zabývá etikou, etickým kodexem, a zvláště pak kodexem daňových poradců. Její cíl je analyzovat a definovat pravidla etického chování, dále se práce zabývá informovaností zaměstnanců o etickém kodexu a jejich ...
    • Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky.cz s.r.o. 

      Autor: Tučková Karolína; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se zabývá zeleným marketingem. Cílem práce je analýza toho, jak se firmě Kolorky.cz s.r.o. daří naplňovat principy zeleného marketingu a v případě nalezených nedostatků navrhnout možné změny v rámci této ...