• Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping 

      Autor: Adéla Nováková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, ...
    • Analýza marketingových nástrojů společnosti Dachdecker s.r.o. 

      Autor: Kožíšková Juliana; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy 

      Autor: Dan Vitvera; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Diplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do ...
    • Analýza stávající situace společnosti Cambium Projects a návrh budoucího rozvoje 

      Autor: Kloubek Michal; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Budování vztahů se zákazníky ve specifickém prostředí lékáren 

      Autor: Nahodil Jiří; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Hodnocení komunikační kampaně 

      Autor: Barbora Prinzová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tématem bakalářské práce je hodnocení komunikační kampaně Magistrátu hlavního města Prahy. První, teoretická část, je zpracovaná na základě odborné literatury, související s tématem závěrečné práce. Zabývá se především ...
    • Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu 

      Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ...
    • Komunikační strategie vybraného podniku 

      Autor: Dan Vitvera; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
    • Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu 

      Autor: Eliška Došková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...
    • Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o. 

      Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová analýza start-up firmy 

      Autor: Jan Kebrle; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ...
    • Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR 

      Autor: Lhotková Kristýna; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová strategie realitní kanceláře 

      Autor: Kateřina Oplatková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ...
    • Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu 

      Autor: Martin Kubát; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
    • Marketingový plán pro nový produkt Granny 

      Autor: Slavík Marek; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při ...
    • Marketingový plán pro uvedení na trh společnosti Druidly, Inc. 

      Autor: Sixta Jiří; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra 

      Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)
      Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ...
    • Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra 

      Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)
      Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ...
    • Marketingový plán v oblasti služeb 

      Autor: Kápl Tomáš; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Návrh komunikační strategie pro ESN Česká republika 

      Autor: Šedivá Barbora; Vedoucí práce: Bíla Jiří; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)