Hodnocení komunikační kampaně
Communication Campaign Evaluation
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Barbora Prinzová
Supervisor
Nováková Lenka
Opponent
Bronec Oldřich
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem bakalářské práce je hodnocení komunikační kampaně Magistrátu hlavního města Prahy. První, teoretická část, je zpracovaná na základě odborné literatury, související s tématem závěrečné práce. Zabývá se především marketingovou komunikací a jejími náležitosti. Dále se věnuje jednotlivým částem komunikační kampaně. Následující, praktická část, všechny části komunikační kampaně hodnotí. Je zde využito dvou výzkumných metod, kterými jsou dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Ve stěžejní části práce je vypracované hodnocení a jsou stanoveny návrhy na zlepšení a zefektivnění celkové kampaně. The topic of the bachelor thesis is the evaluation of the communication campaign of the Prague City Hall. The first, theoretical part, is based on the literature related to the topic of the thesis. It deals mainly with marketing communication and its essentials. It also deals with the individual parts of a communication campaign. The following, practical part, evaluates all parts of the communication campaign. Two research methods are used, which are questionnaire survey and in-depth interviews. In the main part of the thesis, an evaluation is made and suggestions for improving and making the overall campaign more effective are set out.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [267]