Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Influencer Marketing of Baby and Infant Nutrition Division of Nestlé Brand on Instagram
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Nikola Korychová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ho a navrhnout dopo-ručení ke zlepšení. V teoretické části je nejprve vymezen pojem marketing a jeho tradiční pojetí. Dále je představen pojem influencer marketing a jak se s nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj spotřebitelů vůči médiím. Z teoretické části vychází praktická část, kde byla pomocí sekundárních dat z kampaní a primárních dat vlastního výzkumu navržena doporučení, jak by společ-nost měla vytvářet kampaně s využitím influencerů. This diploma thesis describes influencer marketing and its use as a marketing tool. This thesis aims to analyse the current situation of influencer marketing of the baby and infant nutrition division of the company Nestlé, evaluate it, and propose rec-ommendations for improvement. The theoretical part first defines the concept of marketing and its traditional conception. There is also explained the idea of influ-encer marketing, the development of marketing, and consumers' attitude towards the media during the development of the Internet. The practical part is based on the theoretical part. The secondary data obtained from the former campaigns and the primary data obtained from the own marketing research are used to suggest rec-ommendations on how the company should create campaigns using influencers.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Internetový influencer jako nástroj marketingu
Autor: Jessica Slavíková; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ... -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Autor: Tereza Neubergová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ... -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Autor: Romana Klimentová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ...