Prohlížení katedra managementu dle autora "Nováková Lenka"
-
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Autor: Adéla Nováková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, ... -
Analýza marketingových nástrojů společnosti Dachdecker s.r.o.
Autor: Kožíšková Juliana; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14) -
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
Autor: Dan Vitvera; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)Diplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do ... -
Analýza stávající situace společnosti Cambium Projects a návrh budoucího rozvoje
Autor: Kloubek Michal; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Budování vztahů se zákazníky ve specifickém prostředí lékáren
Autor: Nahodil Jiří; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30) -
Hodnocení komunikační kampaně
Autor: Barbora Prinzová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Bronec Oldřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Tématem bakalářské práce je hodnocení komunikační kampaně Magistrátu hlavního města Prahy. První, teoretická část, je zpracovaná na základě odborné literatury, související s tématem závěrečné práce. Zabývá se především ... -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ... -
Komunikační strategie vybraného podniku
Autor: Dan Vitvera; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ... -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Autor: Eliška Došková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ... -
Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o.
Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingová analýza start-up firmy
Autor: Jan Kebrle; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ... -
Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR
Autor: Lhotková Kristýna; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Marketingová strategie realitní kanceláře
Autor: Kateřina Oplatková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ... -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Autor: Martin Kubát; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ... -
Marketingový plán pro nový produkt Granny
Autor: Slavík Marek; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při ... -
Marketingový plán pro uvedení na trh společnosti Druidly, Inc.
Autor: Sixta Jiří; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra
Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ... -
Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra
Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ... -
Marketingový plán v oblasti služeb
Autor: Kápl Tomáš; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Návrh komunikační strategie pro ESN Česká republika
Autor: Šedivá Barbora; Vedoucí práce: Bíla Jiří; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)