Zobrazují se záznamy 3739-3758 z 4337

    • Věnná města českých královen - Backend administrační části 

      Autor: Dominik Sivák; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-05)
      Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou, návrhom a implementáciou nového schvaľovacieho procesu v rámci backendu projektu VMCK. Schvaľovací proces určuje postup práce pri vytváraní 3D objektov a vystupujú v ňom užívatelia ...
    • Věnná města českých královen - Digitalizace historického oblečení 

      Autor: Alena Žižková; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Grulich Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá digitalizací historického oblečení, které je oblékáno na generované postavy. Oblečené postavy budou využity v rámci projektu Věnná města českých královen. Práce analyzuje vývoj historického ...
    • Věnná města Českých Královen - Import 3D modelů do Unreal Engine 4 

      Autor: Tadeáš Bušek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá vývojem zásuvného modulu, který bude zajišťovat import 3D modelů z databáze projektu Věnná města českých královen do Unreal Engine 4. Součástí práce je analýza projektu Věnná města českých královen a ...
    • Věnná města českých královen - Interakce v historickém městě ve virtuální realitě 

      Autor: Klára Matoušková; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá analýzou a návrhem historických interakcí ve virtuální realitě. V práci analyzuji hardwarové zařízení virtuální reality. Zmíním různé typy výstupních a vstupních zařízení včetně podrobnější analýzy HTC ...
    • Věnná města českých královen - jádro 

      Autor: Daniel Vančura; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
      Ve své práci se věnuji analýze a návrhu nové verze stěžejní části projektu Věnná města českých královen, tj. datovému úložišti a k němu příslušícím komunikačním API. Jedním z konečných cílů projektu je tvorba a zobrazení ...
    • Věnná města českých královen - Jádro mobilního klienta 

      Autor: Ondřej Slabý; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato práce je součástí projektu Věnná města českých královen. Cílem tohoto projektu je mimo jiné tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Účelem této aplikace je zobrazování historických verzí ...
    • Věnná města českých královen - Lokalizační modul 

      Autor: Lukáš Melcher; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce rozebírá možnosti využití metod strojového zpracování obrazu pro určení pozice pomocí knihovny OpenCV. Diskutuje rovněž využitelnost metody pro účely virtuální a rozšířené reality. Na základě rozpoznání známých ...
    • Věnná města českých královen - Mobilní klient 

      Autor: Tomáš Kiec; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Tato bakalářská práce navazuje na prototyp aplikace rozšířené reality projektu Věnná měst českých královen, na kterém se FIT ČVUT podílí. Zabývá se analýzou současného návrhu a možností jeho využití v této práci, návrhem ...
    • Věnná města českých královen - Modul rozpoznání obrazu 

      Autor: Jaroslav Štěpán; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Práce je součástí projektu Věnná města českých královen, jehož cílem je tvorba platformy pro mobilní zařízení se systémem Android, zaměřující se na zobrazení historického prostředí pomocí prvků rozšířené reality. Práce ...
    • Věnná města českých královen - pokročilý export grafických formátů 

      Autor: Filip Ruta; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu existujících problémů při importu a exportu mezi používanými 3D grafickými programy. V teoretické části se zabývá zejména jejich využitím, specifikacemi a uvádí, v jakých ...
    • Věnná města Českých Královen - Prototyp klienta v herním enginu Unreal Engine 4 

      Autor: Hanna Korniushyna; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací historické scény ve virtuální realitě na základě dat z datového úložiště. Dalším z cílů této práce je modifikace zásuvného modulu pro generování budov v ...
    • Věnná města českých královen - Schvalovací systém pro 3D modely ve virtuální realitě 

      Autor: Marek Klofáč; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, implementací a nasledným testováním dříve navrženého schvalovacího procesu pro kontrolu kvality 3D modelu od Ing. Michala Martínka. Vzhledem k tomu, že výsledkem je aplikace ve ...
    • Věnná města českých královen - Uživatelské rozhraní mobilního klienta 

      Autor: Lukáš Brhlík; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Má bakalářská práce je součástí projektu Věnná města českých královen. Cílem tohoto projektu je mimo jiné tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, zaměřující se na zobrazování historických verzí ...
    • Věnná města českých královen - Úprava 3D modelů ve virtuální realitě 

      Autor: Patrik Křepinský; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      V analytické části práce zpočátku popisuje zařízení HTC Vive a HTC Vive Pro, v této kapitole popisuje některé praktiky a časté problémy s virtuální realitou. Následně je popis některých technik manipulace a vizualizace 3D ...
    • Věnná města českých královen - Validace kvality meshe 3D modelů 

      Autor: Viktor Káčer; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Táto práca sa zaoberá základmi 3D modelov a ich elementmi, ako sú vrcholy, hrany a plochy, ktorých vzájomné usporiadanie sa nazýva geometria. Vysvetlené sú spôsoby, ako je možné geometriu modelov reprezentovať a v akých ...
    • Věnná města českých královen - Webová aplikace pro schvalovací proces 3D modelů 

      Autor: Pavel Antoš; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu prototypu webové aplikace pro schvalovací proces historických 3D modelů. Prototyp je zaměřen na zobrazování historických 3D modelů a na vytváření připomínek, které mohou, ale ...
    • Věnná města českých královen - Webový klient pro schvalování a publikaci 3D modelů II 

      Autor: Tereza Opálková; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Beneš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)
      Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci prototypu webové aplikace pro projekt Věnná města českých královen. Webová aplikace umožňuje členům projektu nahrávat 3D modely a podrobit je schvalovacímu procesu. ...
    • Věnná města Českých Královen - webový vizualizátor 3D modelů 

      Autor: Martin Púčala; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)
      Táto práca sa pozerá na možnosti zobrazovania obsahu rozšírenej reality na mobilných zariadeniach v prostredí webového prehliadača. To znamená dostupnosť len obmedzených hardwarových i softwarových prostriedkov. Je ...
    • Věnná města českých královen I. - úprava textur 

      Autor: Michal Zajíc; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato práce se zaměřuje na simulaci přírodních vlivů na povrchu objektů pro projekt Věnná města českých královen. V práci jsou rozebrány metody, kterými se dané jevy dají vizualizovat a jejich efektivita vzhledem k použití ...
    • Věnná města českých královen I. - úprava textur 

      Autor: Denisa Sůvová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá editací textur v závislosti na přírodních vlivech, kterými jsou sníh, námraza a povodeň. Obsahuje přehled o fyzikálních vlastnostech vybraných přírodních vlivů a metod jejich realizace. ...