Zobrazují se záznamy 1664-1683 z 4337

    • Jaderný modul v operačním systému Linux pro řízení 10 Gigabitové Ethernet síťové karty implementované v FPGA 

      Autor: Melnikov Jiří; Vedoucí práce: Žejdl Petr; Oponent práce: Smítka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Jak těžké je chytit Krabčáka? 

      Autor: Petr Michalíček; Vedoucí práce: Schierreich Šimon; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Tato práce se zabývá studiem karetní hry Krabčáci, a to jak z hlediska složitosti i nalezení optimální výherní strategie. Bude představen obecný matematický model pro hru ze kterého je možné tvořit jednodušší varianty hry. ...
    • Java na architektuře CUDA 

      Autor: Strnad Jan; Vedoucí práce: Konfršt Zdeněk; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • JavaScriptová knihovna pro přehrávání notových záznamů 

      Autor: Podhájecký Viktor; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Starý Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Jazyk Groovy jakožto alternativa pro vývoj business aplikací 

      Autor: Tvrz Tomáš; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Podloucký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Jádro frameworku pro vizualizaci algoritmů 

      Autor: Hlušička Ondřej; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Jádro systému pro vývoj MMORPG her - uživatelské rozhraní 

      Autor: Vilím Lukáš; Vedoucí práce: Ryant Ivan; Oponent práce: Pechman Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Má práce analyzuje a hodnotí trendy v moderních MMORPG hrách a zahrnuje návrh originálního herního systému v tomto stylu. Implementacní cást je zamerena na 3D grapfické uživatelské rozhraní editoru tohoto systému s využítim ...
    • Jednoduchý mobilní telefon pro seniory 

      Autor: Janovec Jiří; Vedoucí práce: Vaňát Tomáš; Oponent práce: Vít Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Jednoduchý nástroj pro synchronizaci dat mezi PC a cloudovým úložištěm 

      Autor: Beneš Jaroslav; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Vašata Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Jednoduchý překladač z jazyka C do mikroprogramu 

      Autor: Brom Jiří; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Vít Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Jednoduchý sémantický webový vyhledávač 

      Autor: Dajbych Václav; Vedoucí práce: Janoušek Jan; Oponent práce: Šlegr Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-05)
    • Jízda vozítka AWS DeepRacer na neznámých tratích 

      Autor: Vincent Jakl; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)
      AWS Deepracer je oblíbená platforma pro vývoj autonomních závodních vozů s využitím posilovacího učení. Cílem této práce je vyvinout model pro AWS Deepracer, který dokáže navigovat na tratích, které dosud neviděl. Metoda, ...
    • Journal - webový osobní deník 

      Autor: Matyáš Herman; Vedoucí práce: Rybola Zdeněk; Oponent práce: Mlejnek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Tato práce se zabývá rozšířením aplikace \textit{Journal}, která již vznikala po dobu dvou semestrů v předmětech BI-SP1, BI-SP2. Tato aplikace slouží k uchovávání událostí, s možností zobrazení událostí na mapě či v ...
    • Julia rozhraní pro knihovnu Triangle 

      Autor: Kuzma Martin; Vedoucí práce: Kalvoda Tomáš; Oponent práce: Starý Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-11)
      Cílem této práce je navrhnout a implementovat rozhraní pro knihovnu Triangle v jazyce Julia. Triangle je knihovna napsaná v jazyce C a umožňuje generovat mimo jiné Delaunayho triangulace. Jejím autorem je Jonathan Shewchuk. ...
    • K-means clustering algoritmus na paralelních platformách 

      Autor: Emil Eyvazov; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Kozický Claudio
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-10)
      Implementace shlukovaciho algoritmu K-means na vicevláknové platformě pomoci OpenMP a na GPU pomoci technologie CUDA. Porovnáni doby prováděni implementace CUDA s vicevláknovými a sekvenčnimi implementacemi na CPU.
    • Kamerové zařízení pro monitorování vzdáleného prostoru pomocí ESP32-CAM a SIM800L modulů 

      Autor: Adam Staes; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Miškovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a vytvořením kamerového zařízení pro monitorování vzdáleného prostoru za použití ESP32-CAM a SIM800L modulů. V práci se prozkoumají existující řešení a navrhne se řešení vlastní. Výsledkem ...
    • Karkulka v gramatickém lese: Samoučící 2D hra generovaná gramatikou 

      Autor: Hájková Klára; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Práce se věnuje procedurálnímu generování samoučící 2D hry typu platformer. Generování je prováděno stochastickou kontextovou gramatikou, jejíž pravidla se vytvářejí podle herních objektů definovaných uživatelem. Model ...
    • Katalog motocyklových servisů s integrovanou servisní knížkou 

      Autor: Povala Petr; Vedoucí práce: Schenk Jiří; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Kategorizace aplikací na základě uživatelského chování v komponentě Gaming Mode 

      Autor: Tomáš Vybíral; Vedoucí práce: Kolář Petr; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato bakalářská práce se zabývá automatickou kategorizací aplikací na základě uživatelského chování. Popisuje způsob získávání těchto informací a navrhuje a implementuje způsob jejich vyhodnocování. Zabývá se také použitím ...
    • KDE plasmoid pro Twitter 

      Autor: Mařík Marek; Vedoucí práce: Guth Ondřej; Oponent práce: Trávníček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Cílem práce je navrhnout, implementovat a otestovat desktopový klient pro sociální síť Twitter. Tento klient je určený pro desktopové prostředí KDE Plasma 5 jako miniaplikace která je připnutá na ploše počítače. Aplikace ...