Věnná města českých královen I. - úprava textur
Dowry Towns I. - Texture Editing
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Zajíc
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Chludil Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zaměřuje na simulaci přírodních vlivů na povrchu objektů pro projekt Věnná města českých královen. V práci jsou rozebrány metody, kterými se dané jevy dají vizualizovat a jejich efektivita vzhledem k použití na zařízeních pro rozšířenou realitu, na které projekt cílí. Na základě vybraných metod byl navržen a implementován zásuvný modul do programu Blender, který upravuje textury objektů dle parametrů vybraných přírodních vlivů. This paper focuses on simulation of weather effects on object surfaces for project Věnná města českých královen. It analyzes methods, which can be used to visualize them, and their effectivity considering their use on devices supporting augmented reality that the project is targeting. Blender plugin, which edits textures according to effects parameters, was designed and implemented based on selected methods.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]