Zobrazují se záznamy 3650-3669 z 4337

    • Učení automatických hráčů online her ve webovém prohlížeči 

      Autor: Melezínek Jakub; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Klímek Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-19)
      Strojové učení je používáno v mnoha oblastech včetně webu. V této práci je použito při implementaci učenlivých automatických hráčů hrajících webové hry přímo v prohlížeči. Jsou diskutovány rozhodovací systémy pomocí umělých ...
    • Učení domén pojmenovaných entit 

      Autor: Benák Tomáš; Vedoucí práce: Dojčinovski Milan; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-10)
      Diplomová práce se zabývá doménami pojmenovaných entit a možnostmi strojového učení nad nimi. Práce nejprve analyzuje problém strojového učení, zdrojů dat a dosavadních řešení. Na základě těchto analýz je navrhnuta a ...
    • Učení konvolučních sítí pro odhad věku 

      Autor: Novák Ondřej; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Kopp Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      V této práci jsme vytvořili nový dataset pro odhadování věku, Wikipeople databázi, sestávající se celkem z 217800 příkladů. Celý proces získávání databáze je do detailu popsán, tudíž je možné na tuto práci v budoucnu navázat ...
    • Učení lokálně řízených agentů ve Pac-Man 

      Autor: Petr Nešpůrek; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Tato práce řeší možnosti, jak vytvořit agenta, který se naučí hrát hru Pacman. K tomu jsou využity dva přístupy. Prvním je kombinace genetického programování a zpětnovazebního učení. Druhým je využití neuronové sítě s ...
    • Učení přistávání samořiditelných letadel 

      Autor: Matúš Tóth; Vedoucí práce: Maldonado Lopez Juan Pablo; Oponent práce: Starosta Štěpán
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Táto práca sa zaoberá problematikou umelej inteligencie zameranej na pristávanie dopravného lietadla Boeing 737-800. Ako simulačné prostredie využíva X-Plane 11 a na základe dát extrahovaných z tohoto simulátora natrénujeme ...
    • Učicí metody skrytých Markovových modelů se spojitým časem 

      Autor: Lopatovský Lukáš; Vedoucí práce: Vašata Daniel; Oponent práce: Šabata Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-09)
      Skrytý Markovův proces se spojitým časem je slibným modelem s využitím nejen pro biomedicínský výzkum. Nedostatek efektivních algoritmů pro jeho učení v minulosti výrazne omezoval jeho použití. Nedávno však byly prezentovány ...
    • Udržování formací v multi-agentním hledání cest 

      Autor: Jan Lidák; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Legerský Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)
      Tato práce se zabývá řešením problému udržení formace při hledání cest pro množinu agentů v rovinném prostředí mřížkových grafů. Na začátku je představena základní problematika hledání cest, hledání cest pro více agentů a ...
    • UI/UX návrh a prototyp portálu veřejné správy 

      Autor: Jan Mráz; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Klímek Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou českého eGovernmentu z pohledu použitelnosti (UI/UX) jeho webových portálů. Jejím hlavním cílem je vytvoření návrhu webových portálů pro zlepšení užívání online služeb českého státu. ...
    • Ukázka návrhu a tvorby aplikace v prostředí Salesforce 

      Autor: Filip Vaněk; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)
      Tato práce se zabývá implementací ukázkové aplikace rezervačního systému v Salesforce. Jejím cílem je ukázat celý proces tvorby jednoduchého prototypu rezervačního systému od jeho počátku až po konec. V rešeršní části jsou ...
    • Ukázkový interaktivní grafický výstup z výpočtu 

      Autor: Dominika Králiková; Vedoucí práce: Starosta Štěpán; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato diplomová práce se zabývá výběrem vhodných technologií pro vytváření interaktivních grafických ukázek výstupů z výpočtů a využitím navrženého řešení při implementaci modelových příkladů určených pro podporu výuky ...
    • Umělá inteligence a síťová komunikace pro framework pro implementaci a hraní stolních her 

      Autor: Starý Václav; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Kalvoda Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Umělá inteligence v návrhu interiéru domácnosti: neuronové sítě pro výběr kombinací vzorů a doplňků 

      Autor: Viktoriia Sukha; Vedoucí práce: Smítková Janků Ladislava; Oponent práce: Kasalický Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití neuronových sítí při navrhování vybraných prvků interiéru domu. Hlavním cílem práce je extrahovat vlastnosti jako barva, styl a materiál a na základě těchto vlastností vytvářet ...
    • Umístění dat na výpočetní uzly minimalizující datové přenosy v databázi HBase 

      Autor: Hrstka Miroslav; Vedoucí práce: Šenk Adam; Oponent práce: Kroha Petr
      Tato práce si dává za cíl zmapovat možnosti optimalizace datových přenosu v databázi HBase. Je zanalyzováno stávající řešení navržené pro souborový systém HDFS. Na základě zjištěných skutečností je rozhodnuto o použití ...
    • uNIC - Sjednocený přístup k NIC 

      Autor: Mazák Tomáš; Vedoucí práce: Smítka Jiří; Oponent práce: Ubik Sven
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-16)
    • Unifikované konfigurační rozhraní pro NEMEA kolektory 

      Autor: Židek Matěj; Vedoucí práce: Čejka Tomáš; Oponent práce: Krejčí Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      V této práci se zabývám novým způsobem konfigurace modulárního systému NEMEA, který slouží pro analýzu provozu a detekci anomálií v počítačových sítích. Tento nový způsob spočívá ve využití projektu sysrepo jako úložiště ...
    • Unifikované SDK pro integraci PSD2 API Erste Group 

      Autor: Artem Kravchenko; Vedoucí práce: Barbariyskiy Nikolay; Oponent práce: Vogel Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Hlavním cílem práce je představit projekt Erste SDK na integraci PSD2 API Erste Group a uvést legislativu PSD2 a PSD2 API v rozsahu potřebném pro pochopení projektu. Kromě jádra projektu je ještě podrobněji vysvětlena ...
    • Unity modul pro MultiLeap knihovnu 

      Autor: Radoslav Kondáč; Vedoucí práce: Nováček Tomáš; Oponent práce: Kotál Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
      Táto bakalárska práca skúma možnosti interakcie užívateľa s virtuálnymi svetmi a scénami vytvorenými v hernom engine Unity, primárne za použitia Leap Motion senzorov a knižnice MultiLeap. Výsledkami práce sú plugin pre ...
    • Univerzální agregační modul pro systém NEMEA 

      Autor: Slabihoudek Michal; Vedoucí práce: Čejka Tomáš; Oponent práce: Bartoš Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací univerzálního agregačního modulu do existujícího síťového detekčního systému NEMEA. Text práce obsahuje popis systému NEMEA včetně datových formátů využívaných pro komunikační ...
    • Univerzální datový sklad pro reporty 

      Autor: Vít Nehasil; Vedoucí práce: Hnízdil Jan; Oponent práce: Pavlíčková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      V této diplomové práci se věnuji návrhu a implementaci univerzálního datového skladu, který slouží jako datový zdroj pro sadu reportů. Součástí je implementace Biml frameworku, který pomáhá s automatizací vývoje integrací. ...
    • Univerzální NfSen plugin pro analýzu síťových toků ve statistickém systému R 

      Autor: Kopp Martin; Vedoucí práce: Blažek Rudolf; Oponent práce: Zahradnický Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)