• 10K SAGE2 Dashboard: Sada widgetů pro velkoplošnou obrazovku 

      Autor: Kuchynski Aleh; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      SAGE2 je platforma, která umožňuje týmům uživatelů manipulovat s jejich data na stěně složené z mnoha displejů. Pomocí webových technologií nabízí uživatelům možnost spolupráce s multimediálním kontentem v reálném čase. ...
    • 10K SAGE2 Dashboard: Sada widgetů pro velkoplošnou obrazovku 

      Autor: Meduna Radek; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Tato bakalářská práce se věnuje analýze, návrhu a následné implementaci widgetů na platformě SAGE2. Cílem je stanovení konkrétních doporučení pro tvorbu aplikací pro SAGE2. Práce se zaměřuje zejména na kvalitní návrh a ...
    • 2D herní engine 

      Autor: Doucek Jakub; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Konfršt Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • 2D hra Liero v JavaFX 

      Autor: Potočiar Jan; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem práce je navrhnout a implemetovat vlastní verzi kdysi populární hry Liero, která je hratelná pod moderními operačními systémy. Aplikace je napsaná v jazyce Java a její platformě pro tvorbu desktopových aplikací JavaFX. ...
    • 3D hra s otevřeným světem pro Android 

      Autor: Adam Novák; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací prototypu hry využívající Unity Data-Oriented Technology Stack (DOTS). Cílem práce je prozkoumat možnosti a potenciál DOTS, který je nyní v ranném stádiu vývoje. Unity prezentuje ...
    • 3D lokalizace bezdrátových modulů v reálném čase 

      Autor: Kubišta Adam; Vedoucí práce: Moucha Alexandru; Oponent práce: Tvrdík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-01)
      Tato práce definuje problém 3D lokalizace v reálném čase, navrhuje algoritmy pro definovanou lokalizaci a navrhuje testy, kterými ověří jakost u navržených algoritmů. V praktické části tyto testy provádí a v poslední řadě ...
    • 3D model fakulty 

      Autor: Oldřich Milec; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato práce se zabývá vytvořením 3D modelu třetího patra Nové budovy Českého vysokého učení technického. Části tohoto modelu jsou vytvářeny procedurálně pomocí vytvořených pluginů do programu Blender. Jedná se především ...
    • 3D point cloud z multi-kamerového systému 

      Autor: Tomáš Reinhold; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Kortan Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      3D rekonstrukce, zejména fotogrammetrie, je běžný způsob získávání statických 3D modelů reálného světa. Existuje celá řada softwarových řešení, která provádějí fotogrammetrii, jež zpracovává překrývající se snímky, pořízeny ...
    • 3D simulátor pro trénování autonomních robotů 

      Autor: Laube Daniel; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Štepanovský Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací prostředí vhodného pro učení neuronové sítě k ovládání robotů podobných autům. Neuronová síť se k prostředí může připojit pomocí protokolu TCP a tím pádem nelimituje implementaci ...
    • A system for signals manipulation on the automotive ethernet 

      Autor: Oleksandr Korotetskyi; Vedoucí práce: Štěpánek Martin; Oponent práce: Vogel Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-09)
      Vzhledem k tomu, že automobilový průmysl prochází rychlou transformací směrem k propojeným elektrickým vozidlům a technologiím autonomního řízení, stává se nezbytnou potřebou pokročilá a slibná komunikační řešení jako je ...
    • A tool for improving focus on tasks 

      Autor: Dinh Tu Hoang; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Cílem této práce je vytvořit desktopovou aplikaci pro operační systém Windows, která zlepšuje soustředění a zabraňuje prokrastinaci při práci. Práce obsahuje analýzu konkurenčních aplikací a potenciálních uživatelů. Součástí ...
    • Abstrakce v posilovaném učení 

      Autor: Ondřej Bíža; Vedoucí práce: Platt Robert; Oponent práce: Maldonado Lopez Juan Pablo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Abstrakce je důležitý nástroj pro inteligentního agenta. Pomáhá mu řešit složité úlohy tím, že ignoruje nedůležité detaily. V této práci popíši nový algoritmus pro hledání abstrakcí, Online Partition Iteration, který je ...
    • ACS-Manager: aplikace pro správu pravidel přístupu do místností 

      Autor: Pěch Michal; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Špaček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Tato bakalářská práce si dává za cíl vytvořit aplikaci pro správu pravidel vstupu do místností, díky kterým bude možné provádět autorizaci osob. Jejím obsahem je analýza a návrh řešení, na základě kterého je vytvořena ...
    • Adaptabilní systém pro doporučování obsahu 

      Autor: Bouchner Jan; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Lašek Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Adaptabilní vyhodnocování nákladů 

      Autor: Tomáš Patro; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Pergl Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-04)
      Funkcionálne programovanie je paradigma, ktoré za posledných pár rokov narástlo na svojej popularite. Veľa aspektov tohto programovacieho štýlu z neho robí vhodnú voľbu pre softvérové projekty a webový vývoj. Diplomová ...
    • Adaptace algoritmu prohledávání s konflikty pro alternativní účelové funkce 

      Autor: Berker Katipoglu; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Hledání cesty pro více agentů (MAPF) je důležitým typem problému plánování v umělé inteligenci. Existuje mnoho aplikací MAPF a každá aplikace má své vlastní priority, což dává MAPF mnoho různých variací. S rostoucím zájmem ...
    • Adaptivní algoritmy řízení inteligentních agentů 

      Autor: Martin Šlapák; Vedoucí práce: Neruda Roman; Oponent práce: Vokřínek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-04-30)
      The multi-agent systems and agent-based approach to complex and non-trivial practical problems have become more popular in recent years. The traditional methods of agent?s control sometimes fail or are inappropriate. The ...
    • Adaptivní kurz Javy 

      Autor: Hořejší Miroslav; Vedoucí práce: Balík Martin; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Adaptivní mitigace DDoS útoků na základě online analýzy 

      Autor: Pavel Šiška; Vedoucí práce: Čejka Tomáš; Oponent práce: Buchovecká Simona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro online paketovou analýzu síťového provozu. Cílem práce je poskytnout síťovému administrátorovi informace, na základě kterých dokáže nastavit obranné mechanismy pro ...
    • Adaptivní webové rozhraní pro zápis biologických dat 

      Autor: Pilař Petr; Vedoucí práce: Harabiš Filip; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)
      Náplní této práce je analyzovat problematiku zdlouhavého sběru biologických dat v terénu. Na základě analýzy procesů navrhnout webovou aplikaci, která bude responzivní a uživatelsky přívětivá. V části návrhu se práce věnuje ...