Zobrazují se záznamy 572-591 z 815

    • Simulace padajícího listí 

      Autor: Martin Pažout; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Tato práce se zabývá simulací padajícího listí. Prvním cílem práce je vygenerovat dostatečné množství tvarově a barveně odlišných listů. Druhým cílem práce je simulovat pád listu v reálném čase použitím GPU. Nasledně je ...
    • Simulace pisečné bouře 

      Autor: Eršil David; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Beneš Bedřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace řídicího algoritmu systému DIRC 

      Autor: Slavotínek Petr; Vedoucí práce: Šusta Richard; Oponent práce: Slavíček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace sopečných erupcí 

      Autor: Michael Očenášek; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Tato diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace simulující chování tekoucí lávy v terénu. Návrh aplikace vychází z kombinace poznatků z existujících řešení na přidružená témata. Simulace probíhá za využití ...
    • Simulace systému EFIS letounu Boeing 787 

      Autor: Stefanidis Andreas; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Vystrčil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic 

      Autor: Mikeš Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
    • Simulace zatmění měsíce 

      Autor: Pospíšil Adam; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace zvětrávání hornin 

      Autor: Vojtěch Cimbura; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ...
    • Skripty pro tvorbu animační kostry 

      Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ...
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Autor: Bohumil Bednář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Autor: Bohumil Bednář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu 

      Autor: Vojtěch Vavera; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými ...
    • Sledování reálných objektů ve virtuální realitě 

      Autor: Jan Lazarek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ...
    • Sledování reálných objektů ve virtuální realitě 

      Autor: Filip Suchý; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených ...
    • Sledování více uživatelů VR světa ve sdíleném fyzickém prostoru 

      Autor: Isabella Skořepová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Tato práce představuje návrh a implementaci komplexního systému pro vytváření víceuživatelských zážitků ve virtuální realitě (VR). Práce se primárně zaměřila na vývoj pluginu založeného na enginu OpenXR se zvláštním důrazem ...
    • Služba pro publikování videa na webu 

      Autor: Kortan Josef; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Snímání pohybu pomocí systému Kinect 

      Autor: Stolař Petr; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Sociální sítě pro střední a starší generaci 

      Autor: Kozel Aleš; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Sociální síť FELBoard 

      Autor: Hašlarová Kateřina; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Software pro podporu procesů v projektově orientovaných firmách 

      Autor: Beleščák Jakub; Vedoucí práce: Řimnáč Martin; Oponent práce: Špánek Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)