Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 311-330 z 854
-
Logická 3D hra
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji. -
Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ... -
Logistický informační systém
; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Rudomilov Ilya
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Cílem této práce je návrh manipulátorů interaktivní úpravy transformačních a projekčních matic a začlenění těchto manipulátorů do pro nástroj pro výuku transformací I3T. Návrh je učiněn na základě prostudování manipulátorů ... -
Mapování obrazu na lidskou postavu
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Materiály v počítačové grafice
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ... -
Metoda poloautomatického sestavení workflows pro experimenty vytěžování dat
; Vedoucí práce: Železný Filip; Oponent práce: García Garino Carlos
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Metody interakce s pokročilými plánovacími a rozvrhovacími systémy pro výrobu
; Vedoucí práce: Novák Antonín; Oponent práce: Mudra Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)Tato diplomová práce pojednává o problematice interakce v pokročilých plánovacích a rozvrhovacích systémech (tzv. APS). Ačkoli se ukazuje, že role uživatelů-plánovačů je nezastupitelná, podpora pro úlohy, které řeší, ... -
Metody motivace veřejnosti k davovém sběru dat o přístupnosti
; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Vystrčil Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Dostatočné množstvo a vysoká kvalita dát zozbieraných užívateľmi sú kľúčové pre online platformy založené na davovom zbere. Preto je nevyhnutné definovať metódy motivácie, ktoré by prilákali širokú verejnosť a viedli ju k ... -
Metody pro popis pohybu v počítačové animaci
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Bařinka Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)Tato práce shrnuje základní principy vybraných tanečních notací pro záznam pohybu, především Labanotation a Eshkol - Wachman Movement Notation, a analyzuje jejich možnosti. Také hodnotí software pro práci s notacemi a pro ... -
Metody pro vrhání paprsku s hierarchiemi obálek na CPU
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)V této diplomové práci se zaměřujeme na možnosti stavby jedné z akceleračních struktur pro metodu sledování paprsku, hierarchie obálek, na CPU. Práce nejprve přináší úvod do problematiky a shrnutí používaných metod. Přinášíme ... -
Metody rychlé stavby hierarchií obálek
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her
; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Blaauwbroek Lasse
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Sběratelské karetní hry jsou populární hry, které lidi hrají nejen pro zábavu, ale i na profesionální úrovni. Představují řadu výzev pro implementaci umělých hráčů, mezi které patří nejistota způsobena náhodnými událostmi, ... -
Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato práce se zabývá možností využití naměřených dat odrazivosti skutečných materiálů pro simulaci osvětlení povrchů v herních enginech Unity a Unreal Engine za účelem dosažení realistického vzhledu 3D objektů v počítačových ... -
MigDb - formální specifikace
; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Místní lokalizátor hledaných objektů
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Tato práce analyzuje existující řešení pro lokalizaci ztracených nebo ukradených objektů denní potřeby a navrhuje vlastní řešení tohoto problému. Během rešerše mezi možnými uživateli byla nalezena možnost dalšího rozšíření ... -
Mobilni aplikace pro podporu prodeje
; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Mobilní a webová aplikace pro testování znalostí uživatelů
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Balata Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Obsahem této bakalářské práce je návrh a implementace webové a mobilní aplikace určené k testování znalostí studentů. Webová aplikace umožňuje správu učitelů, předmětů, testových otázek a zobrazení výsledků ostrých testů ... -
Mobilní Android aplikace pro řešení výukových úloh v systému EduARd
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Berka Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť mobilnú Android aplikáciu na riešenie výukových úloh v systéme EduARd. Aplikácia komunikuje so serverovou časťou systému EduARd, ktorá poskytuje definície úloh vo forme XML súborov ... -
Mobilní aplikace na podporu výuky staročeštiny na platformě Windows 8
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)