Zobrazují se záznamy 739-758 z 815

    • Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci 

      Autor: Altman Tomáš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map 

      Autor: Hanák Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu 

      Autor: Nikodým Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření 

      Autor: Šimon Sedláček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ...
    • Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP 

      Autor: Šefčík Petr; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    • Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU 

      Autor: Dřínovský Tomáš; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity 

      Autor: Barák Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet rozmístění popisků kolem 3D objektů 

      Autor: Pavlovec Václav; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou automatického umístění popisků k objektu, konkrétně popisky externími (angl. External Labeling). Dále se tato práce věnuje optimalizaci rozmístění těchto popisků pro případy, ...
    • Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě 

      Autor: Klára Konopásková; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ...
    • Výuková aplikace pro předškolní děti 

      Autor: Tkadlecová Dagmar; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě 

      Autor: Jordan Moravenov; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní 

      Autor: Jakub Dřímal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace ve virtuální realitě a analyzuje její návrhové principy a ...
    • Výukový nástroj k testování stavových automatů 

      Autor: Severová Zdeňka; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Waszniowski Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Vývojové prostředí pro víceprůchodové renderování 

      Autor: Matys Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Vývojový nástroj pro interpretované jazyky 

      Autor: Cajthaml Jan; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Balík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Výzkum chování nevidomých při navigaci v exteriérech 

      Autor: Kubínková Denisa; Vedoucí práce: Franc Jakub; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení 

      Autor: Jaroslav Kravec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ...
    • Vzdálené uživatelské rozhraní pro VR systémy 

      Autor: Buk Tomáš; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
    • Vzdělávací hry ve virtuální realitě s vesmírnou tématikou 

      Autor: Okluský Ondřej; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      V této práci jsem se zaměřil na tvorbu vzdělávací hry ve virtuální realitě. Navrhl jsem abstraktní interakční vrstvu, která umožňuje snadný vývoj napříč různými zařízeními pro virtuální realitu. Implementoval jsem různé ...
    • Vzhled materiálů v Unity 

      Autor: Jakub Kyselka; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Hlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) ...