Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 739-758 z 815
-
Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ... -
Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
-
Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU
; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výpočet rozmístění popisků kolem 3D objektů
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou automatického umístění popisků k objektu, konkrétně popisky externími (angl. External Labeling). Dále se tato práce věnuje optimalizaci rozmístění těchto popisků pro případy, ... -
Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ... -
Výuková aplikace pro předškolní děti
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Poláček Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ... -
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace ve virtuální realitě a analyzuje její návrhové principy a ... -
Výukový nástroj k testování stavových automatů
; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Waszniowski Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Vývojové prostředí pro víceprůchodové renderování
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05) -
Vývojový nástroj pro interpretované jazyky
; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Balík Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Výzkum chování nevidomých při navigaci v exteriérech
; Vedoucí práce: Franc Jakub; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ... -
Vzdálené uživatelské rozhraní pro VR systémy
; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
-
Vzdělávací hry ve virtuální realitě s vesmírnou tématikou
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Hendrich Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)V této práci jsem se zaměřil na tvorbu vzdělávací hry ve virtuální realitě. Navrhl jsem abstraktní interakční vrstvu, která umožňuje snadný vývoj napříč různými zařízeními pro virtuální realitu. Implementoval jsem různé ... -
Vzhled materiálů v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Hlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) ...