• 3D model lidské hlavy 

      Autor: Chaloupka Martin; Vedoucí práce: Kunc Ladislav; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • 3D modelář interiérů pro tablety 

      Autor: Šomló Peter; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • 3D modelování z hrubých vektorových skic 

      Autor: Yanina Arameleva; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Dvorožňák Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Tato práce se zabývá vylepšením digitálního kreslícího nástroje Monster Mash, s důrazem na začlenění algoritmu pro zjednodušení skic a algoritmu pro deformaci As-Rigid-As-Possible (ARAP). Algoritmus pro zjednodušení skic, ...
    • 3D rekonstrukce podzemí Koněpruských jeskyní 

      Autor: Mašek Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • 3D rekonstrukce z Google street view 

      Autor: Svatek Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sýkora Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • 3D stereo animace 

      Autor: Moser Lukáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • 3D stereo animace 

      Autor: Kotrhonz Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • 3D tahová strategická hra 

      Autor: Viktor Bobůrka; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Tato práce se zabývá vývojem tahové strategické počítačové hry. Skládá se především z herního návrhu, implementace herní logiky a tvorby modulárních komponent.
    • 3D úniková hra 

      Autor: Khanh Duong; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      Tento projekt se zaměřuje na analýzu principů herního designu, procesu vytváření her a využití modulárních komponentů. Hra bude úniková hra s téma zaměřené na školní předměty jako matematika, fyzika a chemie s cílem hráče ...
    • A cross-platform text messaging mobile application 

      Autor: Kolařík Jan; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Klíma Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě 

      Autor: Veronika Petrova; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující ...
    • Adaptace UI založena na emocích uživatele 

      Autor: Lunova Anastasiia; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-20)
      Bakalářská práce se zabývá úlohou vytvoření knihovny pro Android, která umožní přizpůsobení ozdobení rozhraní aplikace v závislosti na emocích uživa-tele. Návrh počítá s oběma stranami: uživatelem, náladu kteréhož má za ...
    • Adaptive Global Visibility Sampling 

      Autor: Bittner, Jiří; Mattausch, Oliver; Wonka, Peter; Havran, Vlastimil; Wimmer, Michael
      (Association for Computing Machinery (ACM), 2009)
      In this paper we propose a global visibility algorithm which computes from-region visibility for all view cells simultaneously in a progressive manner. We cast rays to sample visibility interactions and use the information ...
    • Adaptivní asistenční centrum pro pomoc nevidomým při ztrátě orientace 

      Autor: Nováček Jan; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Administrační nástroj pro databázové systémy (správa dat, vizuální editor struktury) 

      Autor: Razina Kseniia; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Svoboda Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Bakalářská práce řeší úlohu vytvoření administračního rozhraní relačních databází. Obsahuje dvě komponenty. První komponenta je nástroj pro správu dat, umožňující CRUD operace nad daty v tabulkách. Druhá komponenta je ...
    • Administrační systém internetového a kamenného obchodu 

      Autor: Temnyak Marek; Vedoucí práce: Chu Andrej; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Air Traffic Control Simulation in Terminal Area 

      Autor: Straka Jan; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
      Tato práce se zabývá rozšířením multi-agentního simulačního software AgentFly o modul, který umožňuje simulovat řízení letového provozu v terminální oblasti. Nejdříve jsou analyzovány procedury pro řízení letového provozu ...
    • Algoritmy pro mapování aplikací prováděných v reálném čase na heterogenní multiprocesorové platformy 

      Autor: Kopřiva Jakub; Vedoucí práce: Akesson Benny; Oponent práce: Nelson Andrew
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou mapování a rozvrhování aplikací provádených v reálném case na heterogení multiprocesorové platformy. Pro vyrešení problému je v práci navržena formulace celocíselného programování. ...
    • Algoritmy pro rozvrhování směn 

      Autor: Václavík Roman; Vedoucí práce: Bäumelt Zdeněk; Oponent práce: Kubalík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Algoritmy pro rozvrhování úloh s různými stupni kritičnosti a relativními časovými omezeními 

      Autor: Cincibus Petr; Vedoucí práce: Šůcha Přemysl; Oponent práce: Kubalík Jiří
      Mnoho komplikovaných průmyslových produktů v oblasti letectví, automobilového průmyslu, robotiky nebo zbrojního průmyslu se skládá z více podsystémů řídicích specifickou část systémových funkcí. Tyto podsystémy mohou být ...