Zobrazují se záznamy 453-472 z 815

    • Porovnání metod pro řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic 

      Autor: Saidlová Lenka; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Porovnání metod simulace písku a jejich aplikace na simulaci sněhu 

      Autor: Vojtěch Cimbura; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu existujících metod simulace písku v rámci počítačové grafiky a cílí na porovnání těchto metod zároveň s analýzou jejich nedostatků. Práce také zkoumá podobnost simulace písku a ...
    • Porovnání prezentací měst ve VRML a Google Earth 

      Autor: Hrůza Karel; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Porovnání technologí pro 3D prezentaci na internetu 

      Autor: Slabihoudek Josef; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu 

      Autor: Radek Pleticha; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Malinovský Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem práce je vytvořit JavaScriptovou knihovnu s použitím WebGL. Pomocí této knihovny bude možné provádět úpravy nad dvourozměrnými texturami pomocí jednoho či více shaderových programů v sérii. Tato knihovna bude testována ...
    • Porovnání VRML prohlížečů 

      Autor: Štych Marek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Portál pro sportovní sázení - TipMaster 

      Autor: Příhoda Martin; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Portál pro zabezpečenou distribuci PDF dokumentů 

      Autor: Hovorka Jan; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Mlejnek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Potlačování distraktorů v zorném poli řidiče během řízení vozidla 

      Autor: Kolařík Tomáš; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      V práci je čtenář nejdříve seznámen s problematikou reklamy podél silnic a distrakcí, kterými na řízení působí. V práci samotné se potom soustředím konkrétně na billboardy. Vyjmenuji jejich druhy a specifické vlastnosti. ...
    • Použití metody sledování paprsku pro modelování šíření vln na rádiových a optických kmitočtech 

      Autor: Lendvorský Lukáš; Vedoucí práce: Pechač Pavel; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Tato práce srovánává rozdíly mezi raytracingem v počítačové grafice a raytracingem pro simulaci šíření rádiových vln. Srovnání je jak z hlediska rozdílnosti fyzikálních jevů obou typů raytracingu, tak rozdíly v jejich ...
    • Pracovní výkaz 

      Autor: Lucovič Tomáš; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Pastorek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Pravidla znovupoužitelnosti 3D modelů 

      Autor: Majerník Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Predikce obsazenosti flexibilních pracovních zón 

      Autor: Janský Petr; Vedoucí práce: Kléma Jiří; Oponent práce: Skrbek Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prefetching webových stránek 

      Autor: Honsů Kryštof; Vedoucí práce: Hapalová Lenka; Oponent práce: Balík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Prezentace produktů pomocí rozšířené reality 

      Autor: Doležal Jiří; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Se stále se zvyšujícím výkonem mobilních zařízení se popularita aplikací využívajících virtulní/rozšířené reality na mobilních zařízeních prudce šíří, avšak ve většině případů se jedná o jednoduchou ukázku technologie a ...
    • Problém přerozvržení směn zaměstnanců řešený paralelními algoritmy na GPU 

      Autor: Dvořák Jan; Vedoucí práce: Bäumelt Zdeněk; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů 

      Autor: Kejvalová Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ...
    • Procedurální generování modelů měst 

      Autor: Jiří Zemko; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště ...
    • Procedurální generování prostředí pro videohry 

      Autor: Jan Kutálek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...
    • Procedurální generování scény pro vlakový simulátor 

      Autor: Petr Nahodil; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ...