Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 453-472 z 815
-
Porovnání metod pro řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Porovnání metod simulace písku a jejich aplikace na simulaci sněhu
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu existujících metod simulace písku v rámci počítačové grafiky a cílí na porovnání těchto metod zároveň s analýzou jejich nedostatků. Práce také zkoumá podobnost simulace písku a ... -
Porovnání prezentací měst ve VRML a Google Earth
; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Porovnání technologí pro 3D prezentaci na internetu
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu
; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Malinovský Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem práce je vytvořit JavaScriptovou knihovnu s použitím WebGL. Pomocí této knihovny bude možné provádět úpravy nad dvourozměrnými texturami pomocí jednoho či více shaderových programů v sérii. Tato knihovna bude testována ... -
Porovnání VRML prohlížečů
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Portál pro sportovní sázení - TipMaster
; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Portál pro zabezpečenou distribuci PDF dokumentů
; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Mlejnek Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Potlačování distraktorů v zorném poli řidiče během řízení vozidla
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)V práci je čtenář nejdříve seznámen s problematikou reklamy podél silnic a distrakcí, kterými na řízení působí. V práci samotné se potom soustředím konkrétně na billboardy. Vyjmenuji jejich druhy a specifické vlastnosti. ... -
Použití metody sledování paprsku pro modelování šíření vln na rádiových a optických kmitočtech
; Vedoucí práce: Pechač Pavel; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)Tato práce srovánává rozdíly mezi raytracingem v počítačové grafice a raytracingem pro simulaci šíření rádiových vln. Srovnání je jak z hlediska rozdílnosti fyzikálních jevů obou typů raytracingu, tak rozdíly v jejich ... -
Pracovní výkaz
; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Pastorek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Pravidla znovupoužitelnosti 3D modelů
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Predikce obsazenosti flexibilních pracovních zón
; Vedoucí práce: Kléma Jiří; Oponent práce: Skrbek Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Prefetching webových stránek
; Vedoucí práce: Hapalová Lenka; Oponent práce: Balík Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Prezentace produktů pomocí rozšířené reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Se stále se zvyšujícím výkonem mobilních zařízení se popularita aplikací využívajících virtulní/rozšířené reality na mobilních zařízeních prudce šíří, avšak ve většině případů se jedná o jednoduchou ukázku technologie a ... -
Problém přerozvržení směn zaměstnanců řešený paralelními algoritmy na GPU
; Vedoucí práce: Bäumelt Zdeněk; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ... -
Procedurální generování modelů měst
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště ... -
Procedurální generování prostředí pro videohry
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ... -
Procedurální generování scény pro vlakový simulátor
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ...