Zobrazují se záznamy 300-319 z 854

    • Kontextově závislá adaptivní struktura aplikace 

      Autor: Pratashchyk Dzmitry; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Šebek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Bakalářská práce má za úkol vylepšení existujícího nástroje pro adaptaceuživatelského rozhraní na základě dat získaných se snímačů mobilního zařízení uživatele. Framework, na který navazuje tato práce je psaný s ohledem ...
    • Konvertor notového zápisu pro zrakově postižené hudebníky 

      Autor: Volný Jan; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Konverzační asistent pro chytrou domácnost 

      Autor: Rudolf Talácko; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Macek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato práce se zabývá návrhem konverzacního asistenta pro chytrou domácnost se zamerením na cílovou skupinu zrakove postižených osob a senioru. Za pomocí principu „User-Centered-Design“ je vytvoren prototyp konverzacního ...
    • Konverzační rozhraní pro sekundární úlohy během řízení vozidla 

      Autor: Lukáš Chvátal; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)
      Tato práce se zabývá interakcí s palubním počítačem automobilu pomocí konverzačního rozhraní s ohledem na cílovou skupinu seniorů. Hlavním cílem této práce je analyzovat chování seniorů při plnění sekundárních úkolů pomocí ...
    • Kooperativní plošinová hra pro dva hráče 

      Autor: Daniil Kryvarot; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Subject of this work was to create a computer game in the genre of a 2D platformer with a multiplayer mode. The goal of the project was to study the principles of game design, state synchronization between players, and the ...
    • Korpusový manažer - statistiky 

      Autor: Čokrt Václav; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Křen Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Kreslení grafů a metriky estetičnosti 

      Autor: Kristýna Kořenská; Vedoucí práce: Dostál Matěj; Oponent práce: Genyk-Berezovskyj Marko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato práce se zabývá kreslením grafů a měřením výsledného vykreslení pomocí metrik estetičnosti. Nejprve seznámením se se třemi vykreslovacími algoritmy, poté se samotnými metrikami. Práce obsahuje také implementaci, za ...
    • Kreslení grafů metodami algebraické teorie grafů 

      Autor: Jiří Povolný; Vedoucí práce: Dostál Matěj; Oponent práce: Velebil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce se zabývá algebraickou teorií grafů: studiem teorie grafů metodami lineární algebry. Konkrétně je formulována a dokázána Tutteova věta o kreslení grafů. Součástí práce je i implementace programu ilustrujícího ...
    • Kulturní informační portál pro mladé 

      Autor: Vařecha Marian; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Kulturní informační portál pro mladé 

      Autor: Velechovský Tomáš; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Kvalitativní srovnání metod pro přenos výtvarného stylu 

      Autor: Kučera Michal; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      V této práci se věnuji současnému stavu techniky na poli metod pro přenos výtvarného stylu, popisuji přístup různých vědeckých skupin k řešení této problematiky a porovnávám vlastnosti jejich přístupů. Tuto studii rovněž ...
    • Logická 3D hra 

      Autor: Petr Varga; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji.
    • Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem 

      Autor: Aleksandr Murugov; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ...
    • Logistický informační systém 

      Autor: Grill Jiří; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Rudomilov Ilya
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T 

      Autor: Daniel Gruncl; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Cílem této práce je návrh manipulátorů interaktivní úpravy transformačních a projekčních matic a začlenění těchto manipulátorů do pro nástroj pro výuku transformací I3T. Návrh je učiněn na základě prostudování manipulátorů ...
    • Mapování obrazu na lidskou postavu 

      Autor: Kruchňa Oldřich; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Materiály v počítačové grafice 

      Autor: Tomáš Cicvárek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ...
    • Metoda poloautomatického sestavení workflows pro experimenty vytěžování dat 

      Autor: Bělohradský Jiří; Vedoucí práce: Železný Filip; Oponent práce: García Garino Carlos
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Metody interakce s pokročilými plánovacími a rozvrhovacími systémy pro výrobu 

      Autor: Martina Kopecká; Vedoucí práce: Novák Antonín; Oponent práce: Mudra Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Tato diplomová práce pojednává o problematice interakce v pokročilých plánovacích a rozvrhovacích systémech (tzv. APS). Ačkoli se ukazuje, že role uživatelů-plánovačů je nezastupitelná, podpora pro úlohy, které řeší, ...
    • Metody motivace veřejnosti k davovém sběru dat o přístupnosti 

      Autor: Michaela Riganová; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Vystrčil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Dostatočné množstvo a vysoká kvalita dát zozbieraných užívateľmi sú kľúčové pre online platformy založené na davovom zbere. Preto je nevyhnutné definovať metódy motivácie, ktoré by prilákali širokú verejnosť a viedli ju k ...