Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 300-319 z 854
-
Kontextově závislá adaptivní struktura aplikace
; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Šebek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Bakalářská práce má za úkol vylepšení existujícího nástroje pro adaptaceuživatelského rozhraní na základě dat získaných se snímačů mobilního zařízení uživatele. Framework, na který navazuje tato práce je psaný s ohledem ... -
Konvertor notového zápisu pro zrakově postižené hudebníky
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Konverzační asistent pro chytrou domácnost
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Macek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)Tato práce se zabývá návrhem konverzacního asistenta pro chytrou domácnost se zamerením na cílovou skupinu zrakove postižených osob a senioru. Za pomocí principu „User-Centered-Design“ je vytvoren prototyp konverzacního ... -
Konverzační rozhraní pro sekundární úlohy během řízení vozidla
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Bureš Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)Tato práce se zabývá interakcí s palubním počítačem automobilu pomocí konverzačního rozhraní s ohledem na cílovou skupinu seniorů. Hlavním cílem této práce je analyzovat chování seniorů při plnění sekundárních úkolů pomocí ... -
Kooperativní plošinová hra pro dva hráče
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Subject of this work was to create a computer game in the genre of a 2D platformer with a multiplayer mode. The goal of the project was to study the principles of game design, state synchronization between players, and the ... -
Korpusový manažer - statistiky
; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Křen Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Kreslení grafů a metriky estetičnosti
; Vedoucí práce: Dostál Matěj; Oponent práce: Genyk-Berezovskyj Marko
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato práce se zabývá kreslením grafů a měřením výsledného vykreslení pomocí metrik estetičnosti. Nejprve seznámením se se třemi vykreslovacími algoritmy, poté se samotnými metrikami. Práce obsahuje také implementaci, za ... -
Kreslení grafů metodami algebraické teorie grafů
; Vedoucí práce: Dostál Matěj; Oponent práce: Velebil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Tato práce se zabývá algebraickou teorií grafů: studiem teorie grafů metodami lineární algebry. Konkrétně je formulována a dokázána Tutteova věta o kreslení grafů. Součástí práce je i implementace programu ilustrujícího ... -
Kulturní informační portál pro mladé
; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Bureš Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Kulturní informační portál pro mladé
; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Bureš Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Kvalitativní srovnání metod pro přenos výtvarného stylu
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Lukáč Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)V této práci se věnuji současnému stavu techniky na poli metod pro přenos výtvarného stylu, popisuji přístup různých vědeckých skupin k řešení této problematiky a porovnávám vlastnosti jejich přístupů. Tuto studii rovněž ... -
Logická 3D hra
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji. -
Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ... -
Logistický informační systém
; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Rudomilov Ilya
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Cílem této práce je návrh manipulátorů interaktivní úpravy transformačních a projekčních matic a začlenění těchto manipulátorů do pro nástroj pro výuku transformací I3T. Návrh je učiněn na základě prostudování manipulátorů ... -
Mapování obrazu na lidskou postavu
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Materiály v počítačové grafice
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ... -
Metoda poloautomatického sestavení workflows pro experimenty vytěžování dat
; Vedoucí práce: Železný Filip; Oponent práce: García Garino Carlos
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Metody interakce s pokročilými plánovacími a rozvrhovacími systémy pro výrobu
; Vedoucí práce: Novák Antonín; Oponent práce: Mudra Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)Tato diplomová práce pojednává o problematice interakce v pokročilých plánovacích a rozvrhovacích systémech (tzv. APS). Ačkoli se ukazuje, že role uživatelů-plánovačů je nezastupitelná, podpora pro úlohy, které řeší, ... -
Metody motivace veřejnosti k davovém sběru dat o přístupnosti
; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Vystrčil Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Dostatočné množstvo a vysoká kvalita dát zozbieraných užívateľmi sú kľúčové pre online platformy založené na davovom zbere. Preto je nevyhnutné definovať metódy motivácie, ktoré by prilákali širokú verejnosť a viedli ju k ...