Zobrazují se záznamy 112-131 z 854

    • Distribuční kanál multimediálního obsahu formou hry 

      Autor: Kozlerová Jana; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Distribuovaná databáze pro mobilní zařízení 

      Autor: Chasák Otakar; Vedoucí práce: Bařina Tomáš; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Distribuovaná multiplayer aréna pro edukativní hry 

      Autor: Blšťák Petr; Vedoucí práce: Vokřínek Jiří; Oponent práce: Menčl Ondřej
      Tato práce se zabývá analýzou a implementací vědomostní arény pro více hráčů, kterou bude možné provozovat na cloudových technologiích. Vychází z projektu Hravě.cz, jehož modul arény jí posloužil jako odrazový můstek. Práce ...
    • Distribuované aplikace s více obrazovými výstupy 

      Autor: Drdlíček Michael; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Distribuovaný přehrávač videa 

      Autor: Kuznetsova Anastasia; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      Distribuované systémy pro práci s multimediálním obsahem, jejichž hlavní výhodou je možnost rozdělit jednu úlohu mezi několik zdrojů, nachází uplatnění ve vzdělávacích institucích, v reklamě, ve vizuálním umění a mnoha ...
    • Dokončení projektu MigDb 

      Autor: Lukeš Martin; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Chlumecký Martin
      Tato práce se zabývá upřesněním kontraktu a realizací transformací změn aplikačního modelu na změny modelu databázového. Dále se zabývá automatizací odvození změn vedoucích z jednoho modelu k druhému bez ztráty či s ...
    • Dvojúrovňové vykreslování volumetrických dat 

      Autor: Groll Jakub; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Slavík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      Tato diplomová práce se zabývá metodou vykreslování volumetrických dat, která umožňuje kombinovat různé vizualizační techniky při akumulaci barvy a průhlednosti podél paprsku. Cílem práce je seznámit čtenáře s mechanismem ...
    • Dynamická pupilometrie a její využití pro detekci relapsu afektivních poruch 

      Autor: Lukeš Jan; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Španiel Filip
    • Dynamická simulace tekutin 

      Autor: Kříž František; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Dynamické datové struktury pro rozvrhování 

      Autor: Kulovaný Jiří; Vedoucí práce: Hanzálek Zdeněk; Oponent práce: Mareček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Dynamické Difuzní Globální Osvětlení 

      Autor: Michal Hvězda; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného ...
    • Dynamický sněhový povrch 

      Autor: Dominik Dinh; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě ...
    • Editace obrazu v gradientní oblasti 

      Autor: Ulrichová Pavlína; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Editor geometrie v systému VRUT 

      Autor: Daniel Aschermann; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Tato práce se zabývá implementací modulu na úpravu geometrie do softwaru VRUT a obecným využitím a funkcionality softwaru VRUT. Mimo jiné ale zkoumá i jiné softwary podobných typů na úpravu geometrie a zabývá se rozdíly v ...
    • Editor person 

      Autor: Bartoš Matěj; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Editor pro tvorbu 3D výukových simulátorů 

      Autor: Vavrek Martin; Vedoucí práce: Ježek Filip; Oponent práce: Kulhánek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Editor pro vizualizaci interiérů bytů 

      Autor: Vondráček Dominik; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit 

      Autor: Vojtěch Kolínský; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce má za cíl implementovat editor silničního grafu do již existujícího systému VRUT. Diskutuje oddělení simulační a editační vrstvy. Cílem této práce je navrhnout vhodný modul do modulárního systému VRUT, který ...
    • Editor virtuálních světů 

      Autor: Petr Lhota; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce se zabývá procedurálním generováním terénů. Cílem práce je prozkoumat funkčnost a využití fraktálů, šumů a jim podobných algoritmů v počítačové grafice. Je doprovázená editorem s uživatelským rozhraním, který ...
    • Edukativní počítačová hra 

      Autor: Dušan Jánsky; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubík Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      The main aim of this thesis is to develop game mechanics for an educational game project targeted at children aged 10-15, focusing on internet safety, awareness of scams, and cyberbullying. The game is fundamentally ...