ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamické Difuzní Globální Osvětlení

Dynamic Diffuse Global Illumination

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Michal Hvězda
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Káčerik Martin
Studijní obor
Počítačová grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného odrazu světla ve virtuální scéně. Dále představujeme naši metodu, která využívá konceptů implementovaného algoritmu pro výpočet globálního okolního zastínění v reálném čase. Představujeme také námi navrhnuté rozšíření algoritmu jako kaskády světelných polí a selektivní aktualizace sond v závislosti na okolní geometrii. Nakonec, diskutujeme nad možnými dalšími rozšířeními jako adaptivní množství generových paprsků a umístění sond.
 
We present our implementation of a recent real-time global illumination method based on irradiance fields, which uses ray tracing to approximate multiple bounces of light transmission in a virtual scene. Then we present our method, which repurposes the global illumination algorithm to compute global ambient occlusion in real time. We also present our extensions to the algorithm, such as field cascades and geometry-aware probe culling. Lastly, we discuss possible further extensions, such as adaptive ray generation and probe placement.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101357
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (978.1Kb)
PRILOHA (25.21Mb)
PRILOHA (39.02Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (37.47Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (44.82Mb)
POSUDEK (658.0Kb)
POSUDEK (210.3Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13139 [428]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV