Dynamické Difuzní Globální Osvětlení
Dynamic Diffuse Global Illumination
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Michal Hvězda
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Káčerik Martin
Studijní obor
Počítačová grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného odrazu světla ve virtuální scéně. Dále představujeme naši metodu, která využívá konceptů implementovaného algoritmu pro výpočet globálního okolního zastínění v reálném čase. Představujeme také námi navrhnuté rozšíření algoritmu jako kaskády světelných polí a selektivní aktualizace sond v závislosti na okolní geometrii. Nakonec, diskutujeme nad možnými dalšími rozšířeními jako adaptivní množství generových paprsků a umístění sond. We present our implementation of a recent real-time global illumination method based on irradiance fields, which uses ray tracing to approximate multiple bounces of light transmission in a virtual scene. Then we present our method, which repurposes the global illumination algorithm to compute global ambient occlusion in real time. We also present our extensions to the algorithm, such as field cascades and geometry-aware probe culling. Lastly, we discuss possible further extensions, such as adaptive ray generation and probe placement.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]