Zobrazují se záznamy 102-121 z 815

    • Detekce chyb v povrchové reprezentaci 

      Autor: Klusák Jan; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Detekce gest pro Android OS 

      Autor: Tunys Tomáš; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Jaroš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Detekce podvodných emailů v češtině 

      Autor: Listík Vít; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Bukovský Michal
      Aktuálně používané metody pro detekci phishingových emailů jsou většinou založené na seznamech podvodných odkazů. Cílem této práce je automaticky detekovat tyto emaily. Používané techniky byly zhodnoceny a rozhodovací ...
    • Detekce polohy v metru pomocí mobilního zařízení 

      Autor: Štajner Martin; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Detekce spamu na sociálních sítích 

      Autor: Mukhametkaliyeva Aidana; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Detekce škodlivého kódu ve webových aplikacích 

      Autor: Rejthar Edvard; Vedoucí práce: Medvecký Michal; Oponent práce: Macejko Peter
      Následující práce si klade za cíl zpracovat rešerši škodlivého kódu, který útočníci vkládají do napadených webových prezentací. Posléze navrhneme a implementujeme program, který bude schopný vyhledat ve skriptech webu ...
    • Detekce významných bodů na lidské tváři 

      Autor: Uřičář Michal; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Urban Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Development of games for users with visual impairment 

      Autor: Chernova Dina; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kordík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-09)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou a implementací mobilní aplikace, která umožňuje zrakově postiženým lidem hrát šachy na svém smartphonu. Ovládání aplikace se provádí pomocí speciálních gest a text-to-speech enginu pro ...
    • Distribuční kanál multimediálního obsahu formou hry 

      Autor: Kozlerová Jana; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Distribuovaná databáze pro mobilní zařízení 

      Autor: Chasák Otakar; Vedoucí práce: Bařina Tomáš; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Distribuovaná multiplayer aréna pro edukativní hry 

      Autor: Blšťák Petr; Vedoucí práce: Vokřínek Jiří; Oponent práce: Menčl Ondřej
      Tato práce se zabývá analýzou a implementací vědomostní arény pro více hráčů, kterou bude možné provozovat na cloudových technologiích. Vychází z projektu Hravě.cz, jehož modul arény jí posloužil jako odrazový můstek. Práce ...
    • Distribuované aplikace s více obrazovými výstupy 

      Autor: Drdlíček Michael; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Distribuovaný přehrávač videa 

      Autor: Kuznetsova Anastasia; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      Distribuované systémy pro práci s multimediálním obsahem, jejichž hlavní výhodou je možnost rozdělit jednu úlohu mezi několik zdrojů, nachází uplatnění ve vzdělávacích institucích, v reklamě, ve vizuálním umění a mnoha ...
    • Dokončení projektu MigDb 

      Autor: Lukeš Martin; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Chlumecký Martin
      Tato práce se zabývá upřesněním kontraktu a realizací transformací změn aplikačního modelu na změny modelu databázového. Dále se zabývá automatizací odvození změn vedoucích z jednoho modelu k druhému bez ztráty či s ...
    • Dvojúrovňové vykreslování volumetrických dat 

      Autor: Groll Jakub; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Slavík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      Tato diplomová práce se zabývá metodou vykreslování volumetrických dat, která umožňuje kombinovat různé vizualizační techniky při akumulaci barvy a průhlednosti podél paprsku. Cílem práce je seznámit čtenáře s mechanismem ...
    • Dynamická pupilometrie a její využití pro detekci relapsu afektivních poruch 

      Autor: Lukeš Jan; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Španiel Filip
    • Dynamická simulace tekutin 

      Autor: Kříž František; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Dynamické datové struktury pro rozvrhování 

      Autor: Kulovaný Jiří; Vedoucí práce: Hanzálek Zdeněk; Oponent práce: Mareček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Dynamické Difuzní Globální Osvětlení 

      Autor: Michal Hvězda; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného ...
    • Dynamický sněhový povrch 

      Autor: Dominik Dinh; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě ...