ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 35

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Georeferencovaná rozšířená realita, Georeferenced Augmented Reality 

Dominik Truong; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Janovský Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...

Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí, Designing the aging process of a virtual guide - avatar to support the treatment of chronic diseases 

Tomáš Tran; Supervisor: Novák Daniel; Opponent: Mráz Miloš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ...

Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D, Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D 

Jakub Tkáč; Supervisor: Smetana Radek; Opponent: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...

Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje, A set of educational tools for game development course 

Štěpán Machovský; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ...

Počítačová hra zpracovávající skalní lezení, Mountain climbing game 

Karel Petr; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Janovský Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh ...

Bojové hry, Fighting games 

Alexandra Petrova; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Krobová Tereza (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou herních mechanik bojových her. Tuto analýzu pak využiji k návrhu a implementaci prototypu mé vlastní bojové hry. Následně vytvořím návrh designu finální hry a hru implementuji a ...

Virtuální piano, Piano play in virtual reality 

Tereza Preislerová; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Sporka Adam (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Cílem této práce bylo vytvořit hru umožňující hraní na piano ve virtuální realitě. K tomu byla využita Leap Motion technologie snímání pohybu rukou. V hudební hře uživatel hraje na dvouoktávovou klaviaturu, přičemž jeho ...

Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě, Application for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual reality 

Klára Konopásková; Supervisor: Husák Jan; Opponent: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ...

Výuková aplikace ve Virtuální Realitě, Educational application in Virtual Reality 

Jordan Moravenov; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...

Materiály v počítačové grafice, Materials in computer graphics 

Tomáš Cicvárek; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorSedláček David (26)Bittner Jiří (8)Sporka Adam (5)Čmolík Ladislav (4)Žára Jiří (4)Pospíšil Adam (3)Bohumil Bednář (2)Janovský Roman (2)Mráz Miloš (2)Novák Daniel (2)... View MoreSubject
Unity (35)
virtual reality (7)virtuální realita (6)VR (6)Blender (3)computer game (3)HDRP (3)počítačová hra (3)SteamVR (3)3D game (2)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV