Simulace vodopádů
Waterfall simulation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Zdeněk Kolář
Vedoucí práce
Sloup Jaroslav
Oponent práce
Bittner Jiří
Studijní obor
Počítačová grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod Smoothed Particle Hydrodynamics(SPH) pro simulaci dynamiky vodní masy a eulerovské simulace dynamiky tekutin Stable Fluids pro simulování mlhy, a otestovat možnosti tohoto modelu na třech scénách. Model je implementován v herním enginu Unity s využitím masivně paralelního výpočetního modelu grafických procesorů (GPU). The topic of this thesis is the simulation of large waterfalls. These waterfalls are characterized by a high flow and the formation of a mist at their base. The primary goal is to design a simulation model of such waterfalls that uses Smoothed Particle Hydrodynamics (SPH) and Eulerian fluid dynamics simulation Stable Fluids to simulate water mass and mist respectively, and to test the capabilities of this model on three scenes. The model is implemented in the Unity game engine utilizing the massively parallel computing model of graphics processors (GPUs).
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]