• Buddy aplikace pro odvykání kouření 

      Autor: Tomáš Farkaš; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kulhánek Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Práce se zabývá problematikou kouření a dalším vývojem mobilní aplikace Buddy App určené pro rodinu a přátele odvykajícího kuřáka. Buddy App nejen že poskytuje cenné informace o průběhu odvykání, ale navíc je propojená s ...
    • Mobilní aplikace pro léčbu závislostí 

      Autor: Alexander Grigorov; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Gabrhelík Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-27)
      Cílem bakalářské práce je navrhnout, implementovat a otestovat dvě aplikace pro léčbu závislostí. V této práci seznamuji čtenáře s problematikou kontrolovaného pití a nikotinové náhradní léčby. Procházím již existujícími ...
    • Multiplatformní aplikace pro sběr georeferencovaných dat 

      Autor: Jan Hrdý; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Štych Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace pro reportování zajímavých míst. Aplikace má pomoci uživatelům k plánování tras nebo například průzkumu památek v okolí. Na začátku práce ...
    • Servrové řěšení aplikace Buddy App pro odvykání kouření 

      Autor: Vojtěch Novotný; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kulhánek Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplatformních mobilních aplikací a návrhem serverové části aplikace Buddy App pro odvykání kouření. Výstupem práce je implementace 6 miniher ve frameworku React Native a návrh a ...
    • Systém pro správu tanečního studia 

      Autor: Daniil Simon; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Šebek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se věnuje analýze, návrhu a vývoji technického řešení pro podporu existujícího tanečního studia. Práce se soustředí na problematiku a řešení problémů v této oblasti, s důrazem na možnosti řešení pomocí ...
    • Vytvoření příběhového modulu pro seriózní hru 

      Autor: Oleksii Afanasiev; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mužík Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      Tato práce zkoumá návrh dějové linie vážné vzdělávací hry zaměřené na děti s diabetem. Hra čerpá inspiraci z popu-lárních mobilních her, jako jsou Tamagot-chi a Talking Tom, a je vyvíjena pomocí herního enginu Unity a ...
    • Vytvoření příběhového modulu pro seriózní hru 

      Autor: Oleksii Afanasiev; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mužík Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce zkoumá návrh dějové linie vážné vzdělávací hry zaměřené na děti s diabetem. Hra čerpá inspiraci z populárních mobilních her, jako jsou Tamagotchi a Talking Tom, a je vyvíjena pomocí herního enginu Unity a ...