• Ekonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilu 

      Autor: Studničný Miloš; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-17)
      Práce se ve svém úvodu zabývá popisem zkoumané problematiky a částečně nastíní i příčiny použití plug-in hybridního pohonu v automobilech. Dále se zabývá vhodným provozem pro vozy s tímto systémem pohonu a navrhuje hodnotící ...
    • Emise zážehového motoru a modelování třícestného řízeného katalytického systému 

      Autor: Shanmughanathan Shankar Balaji; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Bolehovský Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-22)
      Automobiles are an important part of life in today's world. These machines are the main escorts for our daily travels. Automobiles are also one of the source of air pollution. So, reducing engine out emission is a great ...
    • Experimentální a modelové možnosti popisu vlastností vstřikovačů pro vznětové motory 

      Autor: David Blažek; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Bezvoda Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Tato práce se zabývá popisem provozního opotřebení vstřikovačů systému Common-Rail využívaných v současných vznětových motorech. Dále možnostmi využití měřicí vývojové stolice EFS, která je součástí vybavení laboratoře ...
    • Hodnocení emisního chování vozidel v provozu 

      Autor: David Štěpán; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se věnuje hodnocení emisního chování vozidel v provozu. Dílčím cílem bylo poskytnout přehled legislativy platné na území EU a uvést rozdíly v hodnocení emisního chování provozovaných vozidel mezi ...
    • Koncepční návrh elektrického pohonu komunálního vozidla 

      Autor: Michal Zbojovský; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Táto práca sa zaoberá koncepčným návrhom elektrického pohonu komunálneho vozidla so snahou ponechať čo najviac možných dielov z pôvodnej spaľovacej verzie vozidla . Z dôvodu využitia vozidiel a určeniu jazdného cyklu, v ...
    • Měření elastokinematiky zavěšení vozidla 

      Autor: Manda Anand; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
      The aim of this dissertation is to study "Elastokinematics of wheel suspension" of Škoda Superb 4X4, with the existing test bench in the laboratory of Automotive Department at Juliska. Primarily, I performed detail analysis ...
    • Možnosti využití databáze DASY pro návrh zavěšení kol automobilu 

      Autor: Pavel Skoupý; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Kamerling Thymen
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-08)
      Design Assistance System (DASY) na Centru vozidel udržitelné mobility (CVUM) je databázový systém, který je zaměřený na výzkum a znalostní konstrukci vozidel. Aktuálně je tento systém zaměřen na návrh a konstrukci především ...
    • Návrh modulárního stojanu pro zkoušky motorů na brzdovém stanovišti 

      Autor: Jan Kříž; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato práce obsahuje koncepční návrhy pro modulární stojany na brzdové stanoviště. Kontrolní výpočty a optimalizaci vůči stávajícímu stojanu. Práce obsahuje kompletní výkresovou dokumentaci. 3D modely v Solid Edge a simulace ...
    • Návrh zavěšení kol zadní nápravy s motory v náboji kol 

      Autor: Tomáš Jansa; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Brich Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem zavěšení kol zadní nápravy pro elektrifikované vozidlo, které má elektromotory připevněné k nábojům zadních kol. V teoretické části je zpracovaný přehled na možné typy zadních náprav ...
    • Nekonvenční způsob hodnocení emisního chování vozidel v reálném provozu 

      Autor: Filip Hudaček; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Císař Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Táto diplomová práca je zameraná na nekonvenčný spôsob hodnotenia emisného chovania vozidiel v reálnej prevádzke. V úvode práce je predstavená problematika zloženia emisií výfukových plynov pri meraní emisií osobných a ...
    • Popis emisního chování vozidel v reálném provozu 

      Autor: Jan Brich; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-05)
      Tato diplomová práce se věnuje popisu emisního chování vozidel v reálném provozu. Zaměřuje se na kategorii vozidel M1 poháněných spalovacím zážehovým motorem. První část práce pojednává o vývoji emisních norem a tvorbě ...
    • Popis intenzity klepání 

      Autor: Lojda Lubomír; Vedoucí práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Program pro sběr dat z vozidla s využitím diagnostického rozhraní 

      Autor: Mikulič Martin; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Sobotka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-19)
      Táto práca sa zaoberá problematikou získavania dát s využitím diagnostického rozhrania. Hlavným výstupom je program umožňujúci vyčítanie a ukladanie veličín, popisujúcich chovanie pohonného reťazca, s využitím palubnej ...
    • Silové zatížení a průtokové vlastnosti výstupního hrdla vzduchového filtru 

      Autor: Michaela Krátká; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Maráz Kornel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)
      Tato práce se zabývá deformací výstupního hrdla vzduchového filtru. První část se zaměřuje na teoretické seznámení s problémem filtrace, vzduchových filtrů a svěrných spojů. Druhá část obsahuje možné varianty řešení daného ...
    • Trendy vývoje hybridních pohonů 

      Autor: Procházka Jan; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-01)
      Tato práce se zabývá vývojem hybridních pohonů především v uplynulých cca 20 letech. Popsány jsou jednotlivé kategorie hybridních vozů, nejvíce užívané druhy akumulátorů a elektromotorů, příklady řešení pohonných systémů ...
    • Využití 48 V technologie v hybridních pohonech 

      Autor: Jan Macháček; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Diplomová práce je zaměřena na využití současných trendů ve stále více využívané 48 voltové elektrické síti automobilů, zejména v mild-hybridních vozidlech. V první části této práce je seznámení s rozdělením hybridních ...
    • Využití anemometru se žhaveným drátkem pro měření v sacím a výfukovém traktu spalovacího motoru 

      Autor: Staněk Jan; Vedoucí práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Využití experimentálního průzkumu při vývoji závodního motocyklu s malým zdvihovým objemem 

      Autor: Jakub Sedlář; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Myslík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-09)
      Uvedená diplomová práce se zabývá možnostmi měření výkonových parametrů motocyklového motoru s malým zdvihovým objemem. Teoretická část práce nejprve stručně definuje výkonové parametry spalovacího motoru. Následuje zmapování ...
    • Výroba, skladování a rozvod vodíku na zkušebně pohonů 

      Autor: Abhishek Vijay Senghani; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
      Hlavním cílem zprávy bylo provést literární rešerši dostupných prostředků pro dodávku vodíku pro zkušební laboratoř hnacího ústrojí. Proveďte srovnání různých konceptů výroby vodíku na místě. Navrhněte a dimenzujte systém ...
    • Zážehový motor přeplňovaný kompresorem 

      Autor: Sybr Vojtěch; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Hlaváček Vratislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Tato práce se zabývá posouzením zatížení klikového mechanismu při zvýšení výkonu pomocí přeplňování u čtyřválcového zážehového motoru s využitím 1-D matematického modelu.