ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hodnocení emisního chování vozidel v provozu

Analysis of emission behaviour for vehicles in operation

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
David Štěpán
Vedoucí práce
Klír Vojtěch
Oponent práce
Beránek Vít
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technika
Studijní program
Strojní inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se věnuje hodnocení emisního chování vozidel v provozu. Dílčím cílem bylo poskytnout přehled legislativy platné na území EU a uvést rozdíly v hodnocení emisního chování provozovaných vozidel mezi jednotlivými státy. Bylo provedeno zhodnocení stávající situace s náhledem možného budoucího vývoje legislativy. Následně byl u vybraných vozidel proveden experimentální průzkum jejich emisního chování několika metodami při různých režimech běhu motoru. Na základě tohoto průzkumu byl zhodnocen stávající postup posuzování emisního chování provozovaných vozidel a byly navrženy možné změny metodiky v následujícím období.
 
This master’s thesis examines emission behaviour of vehicles in operation. Initial task was to provide an overview of legislation valid in the European Union and describe the different approaches to this matter existing among EU countries. Present situation was evaluated while giving insight of upcoming evolution of legislation. Subsequently an experimental research was performed on representative vehicle fleet. Several methods were applied in order to evaluate the vehicles emission behaviour in various modes of operation. According to the findings, the current approach to emission assessment was appraised and possible changes for the upcoming period were suggested.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89575
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (37.11Mb)
PRILOHA (20.93Mb)
PRILOHA (26.69Mb)
PRILOHA (28.82Mb)
POSUDEK (276.3Kb)
POSUDEK (352.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Popis emisního chování vozidel v reálném provozu 

    Autor: Jan Brich; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-05)
    Tato diplomová práce se věnuje popisu emisního chování vozidel v reálném provozu. Zaměřuje se na kategorii vozidel M1 poháněných spalovacím zážehovým motorem. První část práce pojednává o vývoji emisních norem a tvorbě ...
  • Nekonvenční způsob hodnocení emisního chování vozidel v reálném provozu 

    Autor: Filip Hudaček; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Císař Vojtěch
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
    Táto diplomová práca je zameraná na nekonvenčný spôsob hodnotenia emisného chovania vozidiel v reálnej prevádzke. V úvode práce je predstavená problematika zloženia emisií výfukových plynov pri meraní emisií osobných a ...
  • Porovnání hybridních a elektrických pohonů vozidel 

    Autor: Pannu Parminder Singh; Vedoucí práce: Mindl Pavel; Oponent práce: Sadil Jindřich
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)
    Účelem této studie je identifikovat "srovnání hybridního a elektrického vozidla". V této práci se bude diskutovat o typech hnacích konstrukcí, také o třech hybridech a o jejich výhodách a nevýhodách. Dále se zde bude hovořit ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV