Prohlížení Diplomové práce - 12120 dle názvu
Zobrazují se záznamy 12-31 z 429
-
Analýza elektrifikace vozového parku firmy United Bakeries a.s.
; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Pohořelský Luděk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Tato diplomová práce se zabývá analýzou elektrifikace části vozového parku pekárenské společnosti United Bakeries, konkrétně její pražské pekárny Odkolek. Práce se z části zaměřuje na stanovení spotřeb a posouzení použitelnosti ... -
Analýza jizdních zkoušek a telemetrických dat vozu kategorie Formula SAE
; Vedoucí práce: Astraverkhau Nikita; Oponent práce: Úlehla Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-16)Hlavním tématem této práce je využití telemetrických dat vozidla kategorie Formula SAE/Student a jejich zpracování a analýza v programu Race Studio 2. Pro získání potřebných dat je také potřeba navrhnout vhodné jízdní ... -
Analýza jízdně-technických a dynamických vlastností nákladního vozu s uvažováním poddajnosti skříně
; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Čapek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)Úkolem této práce je vyšetření jízdních vlastností kontejnerového vozu s uvažováním tuhého a poddajného modelu spodku. Pozornost je také věnována tvorbě modelů vypružení. Simulace se vyhodnocuje jako traťová zkouška podle ... -
Analýza jízdně-technických vlastností dvounápravového kontejnerového nákladního vozu
; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Pejša Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)V rámci dané diplomové práce je vytvořen dynamický model dvounápravového vozu s pojezdem typu Niesky 2, vypruženého parabolickými pružnicemi, který je podroben výpočtovým simulacím za účelem ověření bezpečnosti proti ... -
Analýza klikového hřídele vznětového, 4-válcového, řadového motoru
; Vedoucí práce: Mikulec Antonín
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Analýza komplexnosti modelu na vyhodnocení pevnosti konstrukce autobusu?
; Vedoucí práce: Vašíček Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Analýza mechanického kmitání zkušebního jednoválcového motoru
; Vedoucí práce: Tichánek Radek; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)Diplomová práce se zabývá zhodnocením vyvážení jednoválcového zkušebního motoru Tatra, pevnostní analýzou klikové hřídele a uložení motoru na zkušebně. První část se věnuje teorii vyvažování a praktické aplikaci. Druhá ... -
Analýza možného poškození palivového čerpadla při pádu na zem
; Vedoucí práce: Vašíček Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Analýza přínosu řízení kol zadní nápravy vozu kategorie Formula Student
; Vedoucí práce: Vašíček Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Analýza silničního svodidla při nárazu osobního vozidla
; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Hloušek Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27) -
Analýza teplotního a mechanického namáhání plynového motoru s nepřímým zážehem
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Španiel Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-15)Cílem této diplomové práce jsou pevnostní a teplotní modely součástí komůrkového plynového motoru. Tyto modely byly vytvořeny v programu Abaqus CAE metodou konečných prvků. Úvod práce je věnován historii a funkci komůrkových ... -
Analýza životnosti automobilových součástí pomocí výkonové spektrální hustoty pro stochastické zatížení
; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Řada Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)Tato diplomová práce se zabývá analýzou životnosti automobilových součástí pomocí výkonové spektrální hustoty pro stochastická zatížení. V první části práce je popsána problematika životnostní analýzy, náhodného buzení ... -
Automated Analysis of Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) Behavior
; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Wicaksono Satrio
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-15)Tato diplomová práce popisuje nástroj, který bych vytvořen pro automatickou analýzu ADAS. Celý software byl vytvořen v LabVIEW a Matlabu aby byla zajištěna maximální úspěšnost analýzy. Software může být použít pro analýzu ... -
Automated docking maneuvering of an articulated vehicle in the presence of obstacles
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-13)Automated docking maneuvering of an articulated vehicle in the presence of obstacles -
Automatické generování testů pro validaci systémů ADAS
; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Vaculín Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)Zajištění nebo zaručení bezpečnosti autonomních systémů zůstává pro výrobce automobilů jednou z hlavních výzev, zejména proto, že technologie zabudované do těchto systémů jsou stále složitější. Výsledkem je, že zkušební ... -
Automatizovaná optimalizace parametrů experimentální pohonné jednotky
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Páv Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)Tato práce pojednává o zavedení automatizačního systému pro optimalizaci parametrů experimentální spalovací pohonné jednotky. Použití automatizačního systému by mělo směřovat k usnadnění hledání optimálních nastavení akčních ... -
Automatizované optimalizace parametrů plynového zážehového spalovacího motoru
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Syrovátka Zbyněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)Tato práce se zabývá průzkumem moderních automatizovaných optimalizačních systémů použitelných na motorovém zkušebním stanovišti. Za tímto účelem byla prozkoumány možnosti řady softwarových optimalizačních procedur podle ... -
Autonomní jízda zmenšeného modelu SMALL
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Neusser Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-12)Tato práce se zabývá přestavbou modelu SMALL. Dále se tato práce zabývá autonomním couváním soupravy složené z tažného vozidla a jednonápravového přívěsu. V této souvislosti budou navrženy algoritmy a následně odzkoušeny ... -
Autonomní lift pro tělesně postižené cestující v IC elektrické jednotce
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Autonomous Drive Of Scaled Model SMALL (Scaled Mobility On A Laboratory Level) To Manifest Lane Re-Allocation Scenario
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-30)Autonomous Drive Of Scaled Model SMALL (Scaled Mobility On A Laboratory Level) To Manifest Lane Re-Allocation Scenario