Prohlížení Diplomové práce - 12120 dle názvu
Zobrazují se záznamy 321-340 z 429
-
Snižování hluku pohonného ústrojí bagru
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Bolehovský Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)Hluk je všeobecně vnímán jako hlavní zdroj zdravotních problému, způsobených okolním prostředím a vlády po celém světě vydávají novou legislativu, jejíchž cílem je snížení hlukových limitů pro jednotlivá odvětví. Hlukové ... -
Snímání a vyhodnocení klepání motoru Yamaha R6
; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Lusk Radovan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27) -
Snížení opotřebení dvojkolí souprav vozů metra M1
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Hušák Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)Cílem této práce je analyzovat opotřebení dvojkolí souprav vozů Metra M1 a navrhnout vhodná opatření k jeho snížení. Součástí práce je vyšetření silových účinků působících mezi dvojkolími a kolejí při průjezdu vozů obloukem ... -
Software pro sběr dat na brzdovém stanovišti a regulaci teploty chladicí kapaliny spalovacího motoru.
; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Lusk Radovan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-17)Cílem této diplomové práce je vytvoření softwaru pro sběr dat na brzdovém stanovišti v prostředí LabVIEW. Vytvořený program umožňuje změny v nastavení měření i uživatelům s minimálními zkušenostmi s prostředím LabVIEW. ... -
Softwarový nástroj pro automatizaci reakci řídící jednotky motoru na chybové stavy
; Vedoucí práce: Vojtíšek Michal; Oponent práce: Denayrolles Manuel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-22)Since Bosch launched electronic ABS in 1978, on-board automobile electronics have significantly improved. Automotive electronic control units (ECUs) are essential to the electronic architecture of automobiles, allowing ... -
Spojení ocelové hřídele a kompozitního náboje
; Vedoucí práce: Kazda Lukáš; Oponent práce: Padovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-10)Tato práce pojednává o možnostech spojování součástí vyrobených z kompozitních materiálů a kovů. Zabývá se návrhem a testováním tvarově lisovaného spoje kompozitní trubky a ocelové hřídele. Součástí práce je obecné seznámení ... -
Spojková skupina osobního automobilu
; Vedoucí práce: Tajzich Václav; Oponent práce: Fořtl Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-15)Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí suché třecí rozjezdové spojky osobního automobilu Škoda Octavia 1.9 TDi. Nejprve je zpracována rešerše současných konstrukcí spojek, následně je po-psána problematika výpočtu ... -
Srovnání převodovek typu DHT
; Vedoucí práce: Kaněra Jaroslav; Oponent práce: Heřmanová Jolana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-08)Tato diplomová práce se zaměřuje na dvě konkrétní mechanická řešení prototypů speciální hybridní převodovky - robotizovaná hybridní převodovka z The University of Victoria a DH-ST 6+2 od firmy Schaeffler. Práce srovnává ... -
Stanoviště pro měření a vzorkování otěrů z brzdových obložení
; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Hatschbach Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)The thesis deals with the practical design of an airtight enclosure around the braking mechanism with the filtered air has drawn into the chamber and provides cooling to the braking mechanism. This flow scavenges the wear ... -
Stanoviště pro měření a vzorkování otěrů z brzdových obložení
; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Hatschbach Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)The thesis deals with the practical design of an airtight enclosure around the braking mechanism with the filtered air has drawn into the chamber and provides cooling to the braking mechanism. This flow scavenges the wear ... -
Stanoviště pro testování kloubových hřídelí v laboratořích na Julisce
; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Voženílek Robert
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-04)Cílem diplomové práce je modernizace otevřeného zkušebního stanoviště v laboratořích na Julisce. V úvodu je vypracována rešerše zabývající se kloubovými hřídeli s homokinetickými klouby a jejich problematikou v kontextu ... -
Strategie řízení paralelního hybridního pohonu
; Vedoucí práce: Morkus Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Strukturální analýza bloku motoru se spodní skříní a prodlouženého bloku motoru s víky ložisek
; Vedoucí práce: Kazda Josef; Oponent práce: Kuchař Přemysl
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-30)Tato diplomová práce řeší strukturální analýzu bloku motoru se spodní skříní a prodlouženého bloku motoru. Ze zadané geometrie budou vysíťovány 3D MKP modely všech součástí. Následně MKP modely budou sestaveny do dvou ... -
Studie koncepčního řešení vysokorychlostní jednotky pro VRT v ČR
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pracht Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)Tématem této diplomové práce je studie konceptu vysokorychlostní jednotky použitelné pro provoz na VRT v ČR. V teoretické části je provedena rešerše současných vysokorychlostních jednotek provozovaných v Evropě a v Asii. ... -
Studie dvoudobého naftového motoru s kombinovaným přeplňováním
; Vedoucí práce: Pohořelský Luděk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31) -
Studie geometrických parametrů trysky pro použití v chladicím cyklu zařízení využívající zbytkové teplo
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Toman Rastislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)V diplomové práci je provedena studie provozního režimu ejektoru použitého v chladícím cyklu. Studie byla provedena s využitím výpočetních metod mechaniky tekutin a je zaměřena na ověření citlivosti ejektoru provozu na ... -
Studie koncepce pohonu motorových vozidel nezávislé trakce
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Studie konstrukce hrubé stavby skříně nízkopodlažní tramvaje
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Hanousek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire ... -
Studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Čapek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)Tématem diplomové práce je studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky. V teoretické části jsou popsána řešení pojezdů vysokorychlostních vozidel s provozní rychlostí vyšší než 300 km/h. ...