Prohlížení ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel dle názvu
Zobrazují se záznamy 44-63 z 748
-
Automatizované převodovky - přehled a trendy
; Vedoucí práce: Jasný Michal; Oponent práce: Bous Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Automatizované převodovky tvoří pouze procento pohonných jednotek osobních automobilů na trhu, přesto nabízí zajímavé výhody a technická řešení. Tato práce se zároveň zabývá jejich historickým vývojem a možnostmi budoucího ... -
Autonomní jízda vozidla SMALL
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Miláček Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31) -
Autonomní jízda zmenšeného modelu SMALL
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Neusser Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-12)Tato práce se zabývá přestavbou modelu SMALL. Dále se tato práce zabývá autonomním couváním soupravy složené z tažného vozidla a jednonápravového přívěsu. V této souvislosti budou navrženy algoritmy a následně odzkoušeny ... -
Autonomní lift pro tělesně postižené cestující v IC elektrické jednotce
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Autonomous Drive Of Scaled Model SMALL (Scaled Mobility On A Laboratory Level) To Manifest Lane Re-Allocation Scenario
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-30)Autonomous Drive Of Scaled Model SMALL (Scaled Mobility On A Laboratory Level) To Manifest Lane Re-Allocation Scenario -
Avoid the late questionings of the suspension springs definition
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)Avoid the late questionings of the suspension springs definition -
Bezprodlevová motocyklová převodovka
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Pakosta Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-01)Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku motocyklových převodovek určených pro silniční motocykly. Cílem práce je navrhnout na základě stávající sériové převodovky novou závodní převodovku. -
Blok válce experimentálního jednoválcového motoru
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Emrich Miloslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-18)Práce se zabývá návrhem bloku pro experimentální jednoválcový motor Škoda. V první části je vlastní návrh bloku pro jednoválcovou i víceválcovou hlavu. Následuje technologie výroby jednotlivých dílů bloku včetně navrhovaných ... -
Brzdové systémy u nákladních vozů v evropském železničním systému
; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)Diplomová práce se věnuje brzdovým systémům u nákladních vozů v evropském železničním systému. V práci jsou popsány jednotlivé zařízení nutné pro provoz tlakové samočinné brzdy v různých provozních režimech. Zároveň se ... -
Brzdový systém cisternového železničního vozu
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)Bakalářská práce se zabývá návrhem brzdové výstroje moderního cisternového vozu za použití trámcové brzdy, automatického snímače ložení a brzdového kompaktu při provozní rychlosti 100 km/h a nápravovém zatížení 22,5 ... -
Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř ... -
Building a predictive model for tyre’s high-speed performance using data analysis techniques
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-11-20)Building a predictive model for tyre’s high-speed performance using data analysis techniques -
Carry a new vehicle project along all vehicle architecture steps of convergence until the approval of the car manufacturers milestone
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)Carry a new vehicle project along all vehicle architecture steps of convergence until the approval of the car manufacturers milestone -
CFD simulace průtokových vlastností sacích kanálů hlavy válce v programu Creo
; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Hořenín Jindřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)Následující bakalářská práce pojednává o měření a následném vyhodnocení průtokových a vírových vlastností sacích a výfukových kanálů hlavy motoru. Na to dále navazuje numerická simulace v programu Creo. Na úvod autor ... -
Characteristics of Fifth Wheel and its Influence on Handling and Maneuvering of Articulated Heavy Vehicles
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)Characteristics of Fifth Wheel and its Influence on Handling and Maneuvering of Articulated Heavy Vehicles -
Chladící okruhy hybridních a elektrických vozidel
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)V rámci této bakalářské práce jsou v první části formou literární rešerše popsány typy článků baterií s důrazem kladeným na použití v osobních automobilech. Rozdělení je provedeno se zaměřením na teplotní vlastnosti článku ... -
Chlazení a výměníky tepla pro systém vodíkového palivového článku
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Zahradníček Radim
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)V této diplomové práci je představen návrh chladicího systému a tepelného výměníku pro odul palivových buňek. Cílem diplomové práce je navrhnout tepelný výměník spolu s dalšími součástmi chladicího systému, jaké jsou ... -
Citlivostní studie a optimalizace zadního zavěšení
; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Baněček Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)The main objective of the thesis was to model a rear independent suspension using a CAE software and to understand the sensitivity behavior of the modeled suspension kinematics, by modifying its primary geometry with ... -
Comparison and optimization of 2 approaches for the modelling of a carbon fibers reinforced thermoplastic
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)Comparison and optimization of 2 approaches for the modelling of a carbon fibers reinforced thermoplastic -
Concept definition of a Brake-by-Wire module with full autonomous fail-safe operation
; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-29)Concept definition of a Brake-by-Wire module with full autonomous fail-safe operation