Zobrazit minimální záznam

Launch of a new range of products of a multinational company on the Czech market



dc.contributor.advisorBronec Oldřich
dc.contributor.authorKlára Kubíčková
dc.date.accessioned2023-06-11T22:51:37Z
dc.date.available2023-06-11T22:51:37Z
dc.date.issued2023-06-11
dc.identifierKOS-1244243384705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109009
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh marketingová strategie pro zavedení nové řady produktů zahraniční firmy na český trh. Diplomová práce bude rozdělena do dvou hlavních částí, které budou děleny na další kapitoly. Teoretická část se bude zabývat otázkami produktové strategie a životního cyklu produktu, marketingové strategie produktu, problematikou vnitřních a vnějších strategických analýz, bude popsána například Porterova analýza pěti sil, SWOT a PEST analýza. Dále bude popsán marketingový mix a mezinárodní marketing. Praktická část představí konkrétní firmu a její produkty, provede analýzu produktu a jeho trhu včetně obdobné nabídky konkurence, navrhne marketingovou strategii pro uvedení nové řady produktů na český trh, a zformuluje závěrečná doporučení pro uvedený podnik.cze
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to propose a marketing strategy for the launch of a new product line of a foreign company on the Czech market. The thesis will be divided into two main parts, which will be divided into further chapters. The theoretical part will deal with issues of product strategy and product life cycle, marketing strategy of the product, issues of internal and external strategic analyses, for example Porter's five forces analysis, SWOT and PEST analysis will be described. Furthermore, the marketing mix and international marketing will be described. The practical part will introduce a specific company and its products, analyse the product and its market including similar offerings of competitors, propose a marketing strategy for the launch of a new product line on the Czech market, and formulate final recommendations for the company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectanalýza trhucze
dc.subjectanalýza konkurencecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPESTLE analýzacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectPorterova analýza pěti silcze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectmarket analysiseng
dc.subjectcompetitive analysiseng
dc.subjectswot analysiseng
dc.subjectPESTLE analysiseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectPorter's five forces analysiseng
dc.subjectmarketing planeng
dc.titleZavedení nové řady produktů mezinárodní firmy na český trhcze
dc.titleLaunch of a new range of products of a multinational company on the Czech marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHřebík František
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam