ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Diplomové práce - 11126
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Diplomové práce - 11126
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategy

Analysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategy

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Barashkova Ekaterina
Vedoucí práce
Čásenský Martin
Oponent práce
Tichý Milík
Studijní obor
Stavební management
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictví



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingové plánování ve stavebnictví. V teoretické části se popisuje současná situace na stavebním trhu s ohledem na specifické rysy marketingu ve stavebnictví. Práce dále zkoumá různé marketingové nástroje které mohou být využity stavebními společnostmi. Praktická část této práce obsahuje zhodnocení situace vybrané stavební společnosti pomocí interní a externí analýzy a navrhuje možná vhodná opatření pro zvýšení její konkurenceschopnosti.
 
This master's thesis is focused on marketing planning in construction industry. In the theoretical part, it analyses and describes current situation in the market, looking into specific features of marketing in construction. It examines different marketing tools which can be implemented by construction companies. The practical part evaluates performance of a selected construction company using internal and external analysis and suggests possible corrections for its marketing strategy to improve the company's competitiveness.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/74215
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (10.33Mb)
PRILOHA (58.39Kb)
PRILOHA (46.62Kb)
PRILOHA (25.50Kb)
PRILOHA (27.62Kb)
PRILOHA (23.67Kb)
PRILOHA (25.63Kb)
POSUDEK (346.8Kb)
POSUDEK (135.7Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11126 [861]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku 

    Autor: Morávková Hana; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Jenšovský Jan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)
    Cílem diplomové práce "Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku" je navržení opatření pro udržení a případné zvýšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím zvýšení tržního podílu. V teoretické části jsou vymezeny ...
  • Analýza a návrh na zvýšení konkurenceschopnosti podniku 

    Autor: Galitskaya Irina; Vedoucí práce: Tomek Aleš; Oponent práce: Čásenský Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-29)
    Bakalářská práce se věnuje analýze a návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem práce je analyzovat současný stav zvolené stavební firmy a navrhnout optimální řešení pro zvýšení její konkurenceschopnosti vybrané. ...
  • Mobilní aplikace - analýza návrhu, propagace a prodeje 

    Autor: Říha David; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Hronza Radek
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-24)
    Tato práce je věnována analýze procesů tvorby konkrétní mobilní aplikace od návrhu přes vývoj až po uvedení na trh a monetizaci. Práce představuje případovou studii tvorby mobilní aplikace sociální budík a věnuje se celému ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV