Analysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategy
Analysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategy
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Barashkova Ekaterina
Supervisor
Čásenský Martin
Opponent
Tichý Milík
Field of study
Stavební managementStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingové plánování ve stavebnictví. V teoretické části se popisuje současná situace na stavebním trhu s ohledem na specifické rysy marketingu ve stavebnictví. Práce dále zkoumá různé marketingové nástroje které mohou být využity stavebními společnostmi. Praktická část této práce obsahuje zhodnocení situace vybrané stavební společnosti pomocí interní a externí analýzy a navrhuje možná vhodná opatření pro zvýšení její konkurenceschopnosti. This master's thesis is focused on marketing planning in construction industry. In the theoretical part, it analyses and describes current situation in the market, looking into specific features of marketing in construction. It examines different marketing tools which can be implemented by construction companies. The practical part evaluates performance of a selected construction company using internal and external analysis and suggests possible corrections for its marketing strategy to improve the company's competitiveness.
Collections
- Diplomové práce - 11126 [743]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Author: Morávková Hana; Supervisor: Toth Daniel; Opponent: Jenšovský Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)Cílem diplomové práce "Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku" je navržení opatření pro udržení a případné zvýšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím zvýšení tržního podílu. V teoretické části jsou vymezeny ... -
Analýza a návrh na zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Author: Galitskaya Irina; Supervisor: Tomek Aleš; Opponent: Čásenský Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-29)Bakalářská práce se věnuje analýze a návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem práce je analyzovat současný stav zvolené stavební firmy a navrhnout optimální řešení pro zvýšení její konkurenceschopnosti vybrané. ... -
Mobilní aplikace - analýza návrhu, propagace a prodeje
Author: Říha David; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Hronza Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-24)Tato práce je věnována analýze procesů tvorby konkrétní mobilní aplikace od návrhu přes vývoj až po uvedení na trh a monetizaci. Práce představuje případovou studii tvorby mobilní aplikace sociální budík a věnuje se celému ...