Zavedení nové řady produktů mezinárodní firmy na český trh
Launch of a new range of products of a multinational company on the Czech market
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Klára Kubíčková
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Hřebík František
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je návrh marketingová strategie pro zavedení nové řady produktů zahraniční firmy na český trh. Diplomová práce bude rozdělena do dvou hlavních částí, které budou děleny na další kapitoly. Teoretická část se bude zabývat otázkami produktové strategie a životního cyklu produktu, marketingové strategie produktu, problematikou vnitřních a vnějších strategických analýz, bude popsána například Porterova analýza pěti sil, SWOT a PEST analýza. Dále bude popsán marketingový mix a mezinárodní marketing. Praktická část představí konkrétní firmu a její produkty, provede analýzu produktu a jeho trhu včetně obdobné nabídky konkurence, navrhne marketingovou strategii pro uvedení nové řady produktů na český trh, a zformuluje závěrečná doporučení pro uvedený podnik. The aim of the thesis is to propose a marketing strategy for the launch of a new product line of a foreign company on the Czech market. The thesis will be divided into two main parts, which will be divided into further chapters. The theoretical part will deal with issues of product strategy and product life cycle, marketing strategy of the product, issues of internal and external strategic analyses, for example Porter's five forces analysis, SWOT and PEST analysis will be described. Furthermore, the marketing mix and international marketing will be described. The practical part will introduce a specific company and its products, analyse the product and its market including similar offerings of competitors, propose a marketing strategy for the launch of a new product line on the Czech market, and formulate final recommendations for the company.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [933]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza a rozvoj marketingové komunikace ve vybraném podniku
Autor: Denisa Márová; Vedoucí práce: Horejc Jan; Oponent práce: Simonsen Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-23)Tato diplomová práce zkoumá problematiku marketingové komunikace. Práce začíná teoretickým přehledem klíčových marketingových pojmů, včetně SWOT analýzy a efektivního využití komunikačních nástrojů. Praktická část zahrnuje ... -
Analysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategy
Autor: Barashkova Ekaterina; Vedoucí práce: Čásenský Martin; Oponent práce: Tichý Milík
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)Tato diplomová práce je zaměřena na marketingové plánování ve stavebnictví. V teoretické části se popisuje současná situace na stavebním trhu s ohledem na specifické rysy marketingu ve stavebnictví. Práce dále zkoumá různé ... -
Marketingová analýza postavení divize termomechanika společnosti BOSCH s.r.o. na trhu
Autor: Michael Hofrichter; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Větrovec Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)Cílem mé bakalářské práce je marketingová analýza divize termotechnika společnosti BOSCH s.r.o., která se pohybuje v oblasti prodeje a vývoje termotechniky. Výsledkem mé práce bude návrh marketingové strategie dle komunikačního ...