ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Diplomové práce - 12138
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Diplomové práce - 12138
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza a rozvoj marketingové komunikace ve vybraném podniku

Analysis and development of marketing communication in the selected company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Denisa Márová
Vedoucí práce
Horejc Jan
Oponent práce
Simonsen Pavla
Studijní obor
Bez specializace
Studijní program
Řízení průmyslových systémů
Instituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podniku



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce zkoumá problematiku marketingové komunikace. Práce začíná teoretickým přehledem klíčových marketingových pojmů, včetně SWOT analýzy a efektivního využití komunikačních nástrojů. Praktická část zahrnuje podrobnou analýzu marketingových praktik vybrané společnosti, hodnotí její současnou strategii pro B2B i B2C zákazníky. Na základě těchto zjištění práce navrhuje konkrétní opatření pro zlepšení marketingové komunikace společnosti, s cílem zvýšit zapojení zákazníků a posílit konkurenční postavení.
 
This thesis explores the issues of marketing communication. It begins with a theoretical overview of key marketing concepts, including SWOT analysis and the effective use of communication tools. The practical part includes a detailed analysis of the marketing practices of a selected company, evaluating its current strategies for both B2B and B2C customers. Based on these findings, the thesis proposes specific measures to improve the company's marketing communication, aiming to increase customer engagement and strengthen its competitive positioning.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/116928
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.437Mb)
POSUDEK (235.5Kb)
POSUDEK (659.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12138 [177]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik 

    Autor: Eva Chaloupková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
    Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o. 

    Autor: Anna Dörflová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)
    Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV