Návrh nové železniční trati Jaroměř - Trutnov
Design of a new railway line in the section Jaroměř - Trutnov
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
David Černý
Vedoucí práce
Horníček Leoš
Oponent práce
Břešťovský Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebObhájeno
2023-02-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá variantním řešením nové železniční trati v úseku Jaroměř – Trutnov učené pouze pro osobní dopravu. Součástí řešení je návrh napojení na stávající trať v Jaroměři a Trutnově. Návrh je zpracován v pěti variantách. Pro každou variantu a napojení je vytvořena situace a podélný profil. Pro dvě vybrané varianty jsou situace a podélné profily zpracovány podrobněji se zakreslením předpokládaných inženýrských staveb. Součástí podrobného řešení variant jsou charakteristické příčné řezy. Zmíněné dvě varianty jsou v závěru porovnány. The diploma thesis deals with a variant solution of the new railway line in the section Jaroměř - Trutnov designed only for passenger traffic. A design for a connection to the existing railway line in Jaroměř and Trutnov is part of the solution. The design is processed in five variants. A site plan and a longitudinal profile are made for each variant and connection. The site plans and longitudinal profiles are processed in more detail with the design of assumed engineering structures for two variants. Characteristic cross sections are part of the detailed variants. The above mentioned two variants are compared at the end.