M-learning ve výuce odborných předmětů
M-learning in Teaching Vocational Subjects
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dominik Funda
Vedoucí práce
Svoboda Petr
Oponent práce
Andres Pavel
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce bude zaměřena na využívání M-learningu ve vzdělávacím procesu. Cílem práce bude popsat M-learning a shrnout zkušenosti s využíváním digitálních technologií ve výuce. Práce má také za cíl zjistit dopad M-learnigu na vzdělávací proces, zda bylo prostřed-nictvím M-learningu dosaženo vzdělávacích cílů vyučovací hodiny a zefektivněno získávání zna-lostí. V práci budou popsány používané zařízení ve školách, možnosti M-learningu a změny současné výuky. Bude srovnána klasická forma výuky s novými možnostmi, které umožňují současné digitální technologie. V závěru bakalářské práce bude formulace doporučení pro pedagogickou praxi s důrazem na zlepšení kvality výuky a nastínění pohledu do budoucna. The Bachelor thesis will focus on the use of M-learning in the educational process. The ob-jective of the thesis will be to describe M-learning and to summarize the experience using digital technologies in teaching. Thesis also aims to determine the impact of M-learning on educational process, specifically whether the educational goals of the lesson have been achived through M-learning and the acquisition of knowledge is more effective. Another part of the thesis will desribe the equipment used in schools and the new possibilities and chan-ges that M-learning brings to teaching. The standard form of teaching will be compared with the new possibilities enabled by todays digital technologies. The conclusion of the Bachelor thesis will be recommendations for pedagogical practice with an emphasis on improving the quality of teaching and outlining the future possibilities.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]