ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Bakalářské práce - 12138
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Bakalářské práce - 12138
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG

Factors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Anastasiia Shkliaeva
Vedoucí práce
Uličná Štěpánka
Oponent práce
Kačín Radovan
Studijní obor
Technologie, materiály a ekonomika strojírenství
Studijní program
Výroba a ekonomika ve strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podniku



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní marketingové strategie, jejím základům a klasifikaci. Druhá kapitola popisuje specifika farmaceutického průmyslu. Třetí kapitola pojednává o činnosti mezinárodního farmaceutického holdingu Bayer AG a identifikuje faktory, které určují výběr mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu a naznačují strategii používanou společností Bayer AG.
 
The aim of this work is to identify the factors determining the choice of the international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG. The work consists of three chapters. The first chapter is devoted to a theoretical description of the international marketing strategy, its basics and classification. The second chapter describes the specifics of the pharmaceutical industry. The third chapter discusses the activities of the international pharmaceutical holding Bayer AG and identifies the factors that determine the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry and indicate the strategy used by Bayer AG.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/96968
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (520.5Kb)
POSUDEK (390.6Kb)
POSUDEK (206.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12138 [219]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV