Show simple item record

Factors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG



dc.contributor.advisorUličná Štěpánka
dc.contributor.authorAnastasiia Shkliaeva
dc.date.accessioned2021-08-28T22:52:18Z
dc.date.available2021-08-28T22:52:18Z
dc.date.issued2021-08-28
dc.identifierKOS-1083279948505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96968
dc.description.abstractCílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní marketingové strategie, jejím základům a klasifikaci. Druhá kapitola popisuje specifika farmaceutického průmyslu. Třetí kapitola pojednává o činnosti mezinárodního farmaceutického holdingu Bayer AG a identifikuje faktory, které určují výběr mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu a naznačují strategii používanou společností Bayer AG.cze
dc.description.abstractThe aim of this work is to identify the factors determining the choice of the international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG. The work consists of three chapters. The first chapter is devoted to a theoretical description of the international marketing strategy, its basics and classification. The second chapter describes the specifics of the pharmaceutical industry. The third chapter discusses the activities of the international pharmaceutical holding Bayer AG and identifies the factors that determine the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry and indicate the strategy used by Bayer AG.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketing lékůcze
dc.subjectfarmaceutický průmyslcze
dc.subjectBayer AGcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectpharma marketingeng
dc.subjectpharmaceutical industryeng
dc.subjectBayer AGeng
dc.titleFaktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AGcze
dc.titleFactors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AGeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKačín Radovan
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Files in this item




This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record