Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG
Factors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Anastasiia Shkliaeva
Supervisor
Uličná Štěpánka
Opponent
Kačín Radovan
Field of study
Technologie, materiály a ekonomika strojírenstvíStudy program
Výroba a ekonomika ve strojírenstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní marketingové strategie, jejím základům a klasifikaci. Druhá kapitola popisuje specifika farmaceutického průmyslu. Třetí kapitola pojednává o činnosti mezinárodního farmaceutického holdingu Bayer AG a identifikuje faktory, které určují výběr mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu a naznačují strategii používanou společností Bayer AG. The aim of this work is to identify the factors determining the choice of the international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG. The work consists of three chapters. The first chapter is devoted to a theoretical description of the international marketing strategy, its basics and classification. The second chapter describes the specifics of the pharmaceutical industry. The third chapter discusses the activities of the international pharmaceutical holding Bayer AG and identifies the factors that determine the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry and indicate the strategy used by Bayer AG.
Collections
- Bakalářské práce - 12138 [219]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...