Návrh marketingové strategie pro různé subjekty působící na stavebním trhu
Proposal of marketing strategy for different subjects in the construction market
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Valenta Václav
Vedoucí práce
Měšťanová Dana
Oponent práce
Hůdová Iva
Studijní obor
Projektový management a inženýringStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíObhájeno
2019-02-05Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce řeší návrhy vhodných marketingových strategií pro různé subjekty působící na stavebním trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obecně charakterizuje jednotlivé nástroje, marketingové mixy a marketingové strategie včetně správného výběru a následné implementace do praxe. Praktická část je věnována několika částem včetně průzkumu trhu, související legislativy, využívání internetových obchodů a CSR (Společenská odpovědnost firem), návrhu vhodných budoucích trendů nebo stanovení finančního rozpočtu nákladů na marketingové činnosti. Praktickou část doprovází také doporučené možné zkvalitnění současných marketingových strategií. Master thesis solves proposals of appropriate marketing strategies for different subjects in the construction market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part generally characterizes individual tools, marketing mixes and marketing strategies, including correct selection and subsequent implementation into practice. The practical part is devoted to several parts, including market research, related legislation, using internet-shops and Corporate Social Responsibility, proposals for suitable future trends or setting the financial budget for marketing activities. The practical part also accompanies the recommended possible improvements of current marketing strategies.
Kolekce
- Diplomové práce - 11126 [826]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...