Zobrazit minimální záznam

Proposal of marketing strategy for different subjects in the construction market



dc.contributor.advisorMěšťanová Dana
dc.contributor.authorValenta Václav
dc.date.accessioned2019-02-20T11:12:16Z
dc.date.available2019-02-20T11:12:16Z
dc.date.issued2019-02-05
dc.identifierKOS-880322601605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80951
dc.description.abstractDiplomová práce řeší návrhy vhodných marketingových strategií pro různé subjekty působící na stavebním trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obecně charakterizuje jednotlivé nástroje, marketingové mixy a marketingové strategie včetně správného výběru a následné implementace do praxe. Praktická část je věnována několika částem včetně průzkumu trhu, související legislativy, využívání internetových obchodů a CSR (Společenská odpovědnost firem), návrhu vhodných budoucích trendů nebo stanovení finančního rozpočtu nákladů na marketingové činnosti. Praktickou část doprovází také doporučené možné zkvalitnění současných marketingových strategií.cze
dc.description.abstractMaster thesis solves proposals of appropriate marketing strategies for different subjects in the construction market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part generally characterizes individual tools, marketing mixes and marketing strategies, including correct selection and subsequent implementation into practice. The practical part is devoted to several parts, including market research, related legislation, using internet-shops and Corporate Social Responsibility, proposals for suitable future trends or setting the financial budget for marketing activities. The practical part also accompanies the recommended possible improvements of current marketing strategies.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingové strategie,marketingové mixy,budoucí trendy,legislativa,CSR,náklady na marketing,finanční rozpočetcze
dc.subjectMarketing strategies,marketing mix,future trends,legislation,CSR,marketing costs,financial budgeteng
dc.titleNávrh marketingové strategie pro různé subjekty působící na stavebním trhucze
dc.titleProposal of marketing strategy for different subjects in the construction marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-05
dc.contributor.refereeHůdová Iva
theses.degree.disciplineProjektový management a inženýringcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam